اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

همزمان با توسعه ورزش، رسانه‌های ورزشی باید ارتقا یابند

همانطور که ورزش توسعه می‌یابد به همان نسبت باید رسانه‌های استان از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابند و رسانه ملی باید با ارائه برنامه‌های هدفمند در کنار تلاشگران عرصه ورزش خدمت‌رسانی داشته باشند.

همزمان با توسعه ورزش، رسانه‌های ورزشی باید ارتقا یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، تجلیل و قدردانی از زحمات و خدمات تلاشگران عرصه‌های مدیریتی کار ارزشمندی است که خوشبختانه در کشور اسلامی ما جریان داشته و ماحصل فرهنگ اسلامی و از آموزه‌های دینی ما است.

سومین آئین تجلیل از پیشکسوتان، اصحاب رسانه، آزادگان ورزشکار و خادمان ورزشی با حضور معاون سیاسی استاندار و دیگر مسئولان اداری و ورزشی استان برگزار شد.

مراسم تجلیل توسط اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که در این جلسه از 16 پیشکسوت ورزشی در رشته‌های همگانی و قهرمانی به همراه 11 خبرنگار از رسانه‌های مختلف، مطبوعات و‌ خبرگزاری‌های استان از جمله خبرنگار فارس با لوح تقدیر و هدایای معنوی قدردانی شد.

در این جلسه از پنج ورزشکار آزاده و سرافرازی که دلاورانه جان و عمر خویش را در دفاع از حریم نظام جمهوری اسلامی، در کف دست نهادند و در مقابل آزار و شکنجه‌های رژیم بعثی پایمردی کرده و داغی را بر دل صدام و استکبار جهانی گذاشتند تا امروز مملکت ما روی آرامش و پیشرفت را به خود ببیند نیز با لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل شد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به حساسیت و مسئولیت حرفه خبرنگاری اظهار داشت:‌ دست‌اندرکاران رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مجازی و مطبوعات مکتوب باید در موضوع اطلاع‌رسانی به واقعیت‌های موجود توجه کنند و صدای مردم را در گوشه و کنار استان به سمع و نظر مسئولان برسانند.

جعفر قدیری تصریح کرد: خبرنگار باید اصول اخلاق اسلامی را مدنظر داشته باشد و با آبرو و حیثیت خادمان دلسوز و مدیران سخت‌کوش اجرائی بازی نکند تا خدای ناکرده شاهد بدعت‌های آسیب‌پذیر نامعقول در جامعه نباشیم.

وی با بیان اینکه فی‌البداهه کسی مفتخر به کسب عنوان پیشکسوت در حوزه‌های فرهنگی ورزشی نمی‌شود، اذعان داشت: در جامعه اسلامی بیهوده فردی بزرگ نمی‌شود و هرگز مردم را نمی‌توان وادار به احترام برای افرادی مشخص کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: تجلیل از پیشکسوت ثمره تلاش صادقانه‌ای است که خودش در مزرعه ورزش و فعالیت اجتماعی کاشته است، حالا حداقل اگر در عصر ما این میوه در قد و قامت آنان نیست ناشی از عدم شناخت نسل امروز ما است.

قدیری با بیان اینکه در حوزه مدیریت نباید احساسات شخصی جایگاهی داشته باشد، یادآور شد: احساسات شخصی نسبت به تشکلات اداری و ورزشی امر مهمی نیست، ما جایی می‌توانیم ادای وظیفه کنیم که قصد خدمت به اقشار مردم به ویژه جوانان استان را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ کسی از منتقدان و مخالفان منکر پیشرفت و ارتقای ورزش استان نیست، اذعان داشت: ورزش استان از سال 1385 تاکنون از نظر کیف و کمی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رشد قابل توجهی داشته و حداقل با یک قضاوت عادلانه می‌توان گفت بالاخره ورزش استان از جای خودش به سمت ارتقا جهش داشته و این جهش ناشی از استعداد و لیاقت‌های نهادینه‌ای بوده که در میادین ورزشی با کسب مدال‌های قهرمانی ظهور و بروز کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: بلند همتی و جدیت، همراهی بیشتری را می‌طلبد و به نسبت توسعه ورزشی باید رسانه‌های استان نیز از لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کنند و رسانه ملی ما نیز باید با ارائه برنامه‌های هدفمند و پرمحتواتر در کنار تلاشگران عرصه ورزش و جوانان خدمت‌رسانی داشته باشد.

===============

گزارش از علیرضا چاجی

==============

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول