اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری فینال فوتسال جام رمضان گچساران

قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان گچساران به مرصاد دهدشت رسید

با برگزاری دیدار پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان گچساران، تیم فوتسال مرصاد صنم گرافیک دهدشت قهرمان این دوره از مسابقات شد.

قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان گچساران به مرصاد دهدشت رسید

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان گچساران با حضور 16 تیم از محلات و ادارات این شهرستان برگزار شد.

اسماعیل پناهپوری افزود: با توجه به عدم استقبال و شرکت ادارات گچساران در این مسابقات برای نخستین‌بار پس از 10 سال مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور و استقبال بی‌نظیر تیم‌های محلات گچساران برگزار شد.

وی، کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های مختلفی از محلات گچساران از جمله محله سادات، رادک، لبنان و آبگرمو شرکت داشتند که این امر نشان دهنده علاقه و انگیزه بالا در میان ورزشکاران محلات است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ادامه داد: بازی پایانی این دوره از مسابقات میان تیم‌های محله سادات و مرصاد صنم گرافیک دهدشت برگزار شد که تیم دهدشتی موفق شد با پیروزی مقابل تیم سادات گچساران با نتیجه چهار بر دور قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان شود.

پناهپوری در ادامه از اهدای جام اخلاق به تیم  سپاهان گچساران خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال در این دوره از مسابقات اخلاق و بازی جوانمردانه جایگاه ویژه‌ای داشت که در نهایت جام اخلاق به خاطر رعایت بازی جوانمردانه به تیم سپاهان اهدا شد.

به گزارش فارس، مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه ادارات گچساران به دلیل عدم استقبال و حضور پررنگ ادارات این شهرستان، با 16 تیم از محلات و ادارات در محل سالن پد خندق برگزار شد.

انتهای پیام/82014/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول