اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

اتحاد پیش‌درآمد تحقق حماسه اقتصادی است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد و همدلی پیش‌درآمد تحقق آرمان حماسه اقتصادی محسوب می‌شود.

اتحاد پیش‌درآمد تحقق حماسه اقتصادی است

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وحدت کلمه و همدلی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورها در تحقق حماسه به ویژه حماسه اقتصادی قلمداد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همدلی ملت با همدیگر تنها شرط تحقق یافتن این موضوع نیست، خاطرنشان کرد: بر همین اساس باید علاوه بر اینکه آحاد جامعه همراه و همدل شوند، لازم است که مردم با مسئولان و مسئولان با همدیگر تعامل کنند.

خضری با بیان اینکه لازمه انجام دادن کارهای بزرگ و به دست آوردن توفیق‌های فراوان داشتن همدلی و اتحاد در بین مردم است، تصریح کرد: بنابراین باید در راستای معنا بخشیدن به واژه وحدت کلمه تلاش شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سران سه قوه باید منش و راه ملت‌مان را الگو قرار دهند، خاطرنشان کرد: ملت ما در همه زمینه‌ها سرآمد هستند.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از ظرفیت‌های نهفته در بین مردم می‌توان بر مشکلات مختلف فائق آمد، اظهار داشت: ضمن بهره‌گیری از مدیریت‌های قوی و برنامه‌ریزی‌های منسجم باید از توانایی‌های آحاد مردم نیز استفاده شود.

خضری به طراحی و اجرای تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اسلامی توسط کشورهای معاند، اشاره کرد و اظهار داشت: تنها راه پشت‌سر گذاشتن این تحریم‌ها و خنثی کردن آثار آن استفاده از ظرفیت‌های انسانی موجود است.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول