اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

شرکت‌های دانش بنیان از مناسب‌ترین ابزارها در تحقق حماسه اقتصادی هستند

امام جمعه کاکی با بیان اینکه شهرستان دشتی ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های علمی دارد، گفت: شرکت‌های دانش بنیان از مناسب ترین ابزارها در تحقق شعارحماسه اقتصادی هستند.

شرکت‌های دانش بنیان از مناسب‌ترین ابزارها در تحقق حماسه اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام محمد محمدی عصر امروز در جلسه شورای فناوری مرکز رشد علم و فناوری دشتی اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان ابزار بسیار مناسبی در تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه کاکی ضمن تشکر از تلاش‌های به عمل آمده در مرکز رشد علم و فناوری دشتی خاطرنشان کرد: رویکرد دانایی محوری و دانشی مراکز رشد از نقاط قوت این مجموعه است و امروز مسئولین اجرایی نیاز است که  حمایت همه جانبه‌ای را از این مراکز داشته باشند.

وی نیروهای جوان و تحصیلکرده شهرستان دشتی را سرشار از ظرفیت‌های علمی و فناوری دانست و تاکید کرد: این ظرفیت‌ها باید با حمایت‌ها و ایجاد انگیزه توسط مسئولان و مراکز رشد به بستر سازندگی شهرستان و کشور رهنمون گردند.

عضو شورای فناوری مرکز رشد شهرستان دشتی در ادامه، شرکت‌های دانش بنیان را از مناسب‌ترین ابزارها در تحقق شعار حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد.

محمدی با اشاره به نقش دانش و فناوری در ایجاد حماسه اقتصادی یادآور شد: امروزه در اکثر دنیای مدرن تولید ثروت برای رشد اقتصادی از محصولات و خدمات دانشی سرچشمه می‌گیرد و ما همانطور که بارها مقام معظم رهبری هم اشاره فرموده‌اند، چاره‌ای جز تولید ثروت و پیشرفت از کانال علم، فناوری، دانش و دانایی محوری نداریم.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول