اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان:

حماسه اقتصادی با همت مردم و مسئولان محقق می‌شود

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: با همت مردم، مسئولان نظام و رهنمودهای مقام عظمای ولایت از عهده حماسه اقتصادی‌ پیروز و سربلند بیرون می‌آییم.

حماسه اقتصادی با همت مردم و مسئولان محقق می‌شود

رضا توکلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: در اصل چهارم قانون اساسی با اشاره به حراست از احکام اسلام آمده است، تمام قوانین و مقررات مدنی، جزائی، مالی، اقتصادی، اداری، فرهنگی، نظامی و سیاسی و ... همه باید بر اساس موازین اسلامی باشد و تشخیص این بر عهده فقهای شورای نگهبان است.

وی بیان داشت: همچنین به موجب اصل نود و یک قانون اساسی به منظور پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی از نظر عدم مغایرت مصوبات مجلس شورای اسلامی با آنها، شورایی به نام شورای نگهبان تشکیل می‌شود.

توکلی گفت: مسئولیت نظارت از دیگر وظایف مهم و حساس شورای نگهبان است که نقش مؤثر و فوق‌العاده‌ای را در سلامت و ثبات نهادها و استحکام نظام بر عهده دارد، لذا حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با اهمیت و جایگاه شورای نگهبان فرمودند، چون عمل شورای نگهبان حفظ نظام است از هیچ کوشش و تلاشی برای حفظ نظام نباید دریغ کرد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند، شورای نگهبان عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلب مومنان است و در حقیقت بغض نظام اسلامی به شمار می‌رود.

توکلی ابراز داشت: خدا را بسیار شاکریم که مردم انقلابی ایران اسلامی در 24 خرداد ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه سیاسی، وحدت‌، همدلی و پایبندی به آرمان‌های بلند حضرت امام، شهیدان و مقام معظم رهبری را به جهانیان اثبات کردند و ان‌شاءالله با همت مردم و مسئولان نظام و رهنمودهای مقام عظمای ولایت از عهده حماسه اقتصادی نیز پیروز و سربلند بیرون می‌آییم.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان تصریح کرد: از حضور حداکثری و مشارکت بیش از 97 درصدی مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان کوهبنان، عوامل نظارت، اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در خلق حماسی سیاسی نقش داشتند، جای تقدیر است.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول