اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

تحقق حماسه اقتصادی در کشاورزی آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تعامل و همکاری کشاورزان و مسئولان استان برای رسیدن به حماسه اقتصادی ضروری است.

تحقق حماسه اقتصادی در کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد سیدعلی مختاری صبح امروز در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه این شهرستان، اظهار داشت: آذربایجان غربی به عنوان قطب کشاورزی کشور محسوب می‌شود و کشاورزان این استان نقش مهمی در تأمین محصولات کشاورزی مورد نیاز در کشور و همچنین استان دارند.

وی به تولید سالانه سه و شش دهم میلیون تن محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: این میزان محصول علاوه بر تأمین نیاز استان به سایر استان‌های کشور نیز صادر می‌شود.

مختاری با اشاره به برنامه‌ها و اهداف سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، تصریح کرد: افزایش کیفیت محصولات تولیدی و افزایش بازده تولید از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: برای رسیدن به بهترین کیفیت در تولید محصولات کشاورزی و انجام صادرات به کشورهای خارجی، عوامل زیادی دخیل است.

وی ادامه داد: اندازه‌گیری میزان سموم کشاورزی باقی‌مانده در محصولات یکی از فاکتورهای مهم در تولید میوه سالم به شمار می‌رود.

مختاری بر لزوم تحقق حماسه اقتصادی در بخش کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری کشاورزان و مسئولان استان برای رسیدن به این هدف ضروری است.

گفتنی است در پایان این مراسم از 35 تولید‌کننده برتر کشاورزی تقدیر شد.

انتهای پیام/61010/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول