اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خبر داد

پرداخت مستمری برای 1030 خانوار طرح شهید رجایی در اردبیل

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل از پرداخت مستمری برای یک‌هزار و 30 خانوار طرح شهید رجایی در اردبیل خبر داد.

پرداخت مستمری برای 1030 خانوار طرح شهید رجایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه مسئولان کمیته امداد شهرستان اردبیل، اظهار داشت: بیش از 15 میلیارد و 566 میلیون ریال مستمری برای خانواده‌های تحت پوشش این نهاد مقدس طی چهار ماهه سال‌جاری پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ پرداختی برای هشت هزار و 267 خانواده‌ تحت حمایت پرداخت گردیده است تا بخشی از نیازهای اساسی آنان را رفع نماید.

قدیمی با اشاره به اینکه افزون بر 13 میلیارد و 709 میلیون ریال برای تعداد هفت هزار و 246 خانواده‌ تحت حمایت پرداخت شده است، تصریح کرد: بیش از یک میلیارد و 857 میلیون ریال مستمری نیز برای یک‌هزار و 30 خانوار طرح شهید رجایی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خاطر نشان کرد: مستمری پرداختی به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای تحت حمایت و در راستای جبران بخشی از کاستی‌‌ها و مایحتاج اساسی زندگی آنان پرداخت می‌شود تا برخی از نیازهای آنان را به حداقل برساند.

وی اضافه کرد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی، پرداخت تسهیلات کارگشایی و خودکفایی و اشتغالزایی،‌ معافیت سربازی فرزندان ذکور، اخذ رایگان انشعابات و... توسط کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌گردد.

این مسئول با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش در اولویت کاری این نهاد مردمی می‌باشد، بیان کرد: در صدد هستیم تا با ارائه‌ آموزش‌های لازم و پرداخت تسهیلات خودکفایی، مددجویانی را که استعداد ایجاد اشتغال را دارند توانمند نموده و به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

انتهای پیام/62003/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول