اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی بهار خبر داد

وجود 1650 خانوار مددجوی بهزیستی در بهار / پرداخت مستمری به 543 خانوار

رئیس بهزیستی شهرستان بهار گفت: از مجموع یک‌هزار و 650 نفر خانوار مددجو و معلول شهرستان، بیش از 543 خانوار ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

وجود 1650 خانوار مددجوی بهزیستی در بهار / پرداخت مستمری به 543 خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، فرید‌الدین حجت‌الاسلامی صبح امروز در مراسم دیدار پرسنل بهزیستی با امام جمعه بهار از پوشش بیمه تأمین اجتماعی 46 نفر از زنان سرپرست خانوار به عنوان یکی از خدمات دولت برای توانمندسازی این افراد یاد کرد.

وی ارائه مجوز به 32 متقاضی ایجاد مراکز غیر دولتی از جمله مهد کودک، کلینیک‌های مددکاری، توانبخشی و ترک اعتیاد را از دیگر اقدامات در بهار معرفی کرد.

رئیس بهزیستی بهار ادامه داد: از مجموع یک‌هزار و 650 نفر خانوار مددجو و معلول شهرستان، بیش از 543 خانوار ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مالی بهزیستی شهرستان بهار پاسخگوی نیازها و برنامه‌های مکرر این شهرستان نیست، اضافه کرد: منابع مالی و اعتبارات بهزیستی با مأموریت‌های زیاد آن سازگار نیست.

امام جمعه بهار نیز گفت: خدمات ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی به جامعه هدف این سازمان قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: توجه به بهزیستی از آن نظر دارای ارزش است که متولی پیشگیری از  آسیب‌ها و ساماندهی معضلات محرومان، مددجویان و معلولان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

وی تصریح کرد: تلاش این سازمان در راستای رفع آسیب‌ها از جامعه اسلامی نقش بسزایی در پیشرفت و ترقی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

امام جمعه بهار به نقش تأثیر‌گذار اداره بهزیستی در ارائه خدمت به محرومان و مستضعفان اشاره کرد و گفت: اداره بهزیستی باید در خدمت به معلولان از هیچ کوششی دریغ نکند و همواره سیاست خود را در رضایت جامعه هدف بداند.

وی خاطرنشان کرد: کار در بهزیستی اجر و ثواب اخروی در پی خواهد داشت و کارکنان بهزیستی باید با صبر و حوصله و ظرافت به جامعه هدف خدمت‌رسانی انجام دهند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول