اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خوزستان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

پرداخت مستمری به 39 هزار خانواده خوزستانی

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: در حال حاضر به بیش از 39 هزار خانواده شامل 130 هزار نفر در این استان به طور مستقیم مستمری پرداخت می‌شود و یک ‌هزار نفر معلول هم حق نگهداری در منزل دریافت می‌کنند.

پرداخت مستمری به 39 هزار خانواده خوزستانی

غلامرضا صدیق‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ارائه این میزان خدمات به صورت مستقیم و غیرمستقیم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات غیرمستقیم شامل قراردادهایی است که با پزشکان، روان‌پزشکان، روان‌شناسان و مراکز مشاوره داریم که بابت نگهداری یک بیمار گاهی تا سقف دو میلیون و 500 هزار ریال به این مراکز کمک مالی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خوزستان  افزود: طرح پیشگیری از تنبلی چشم، طرح غربالگری شنوایی نوزادان و ده‌ها طرح دیگر نیز از جمله خدماتی است که این اداره کل به طور غیرمستقیم زیر پوشش دارد.

صدیق‌راد خاطرنشان کرد: در خدمات مستقیم 44 هزار خانوار را زیر پوشش داریم که 39 هزار خانواده شامل 130 هزار نفر به طور مستقیم مستمری دریافت می‌کنند و یک‌هزار نفر معلول هم حق نگهداری در منزل دریافت می‌کنند.

وی از  قرار داشتن بیش از 30 هزار دانش آموز و چهار هزار دانشجو زیر پوشش این نهاد در استان خوزستان خبر داد و افزود: 320 مرکز غیر دولتی زیر پوشش سازمان بهزیستی استان هستند که از این تعداد 200 مرکز در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد و 53 مرکز در زمینه مشاوره و روان‌شناختی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/72011/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول