اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:

یک چهارم معلولان استان بوشهر مستمری دریافت می‌کنند

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: 16 هزار و 400 معلول در استان بوشهر داریم که شامل معلولان ذهنی، حرکتی، نابینایان، ناشنوایان می‌شوند و یک چهارم آنان مستمری می‌گیرند.

یک چهارم معلولان استان بوشهر مستمری دریافت می‌کنند

حیدر عزیزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در یک‌سال گذشته دو میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب مستمری به معلولان تحت پوشش بهزیستی پرداخت کردیم.

وی بیان کرد: در زمینه کمک‌های توانبخشی هم شامل خرید سمعک، ویلچر، کمک هزینه تحصیلی و درمانی هم 996 میلیون تومان به معلولان تحت پوشش پرداخت کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هشت مرکز شبانه‌روزی نگهداری معلولان در استان بوشهر داریم که به بیش از 400 نفر خدمات ارائه می‌کنند.

عزیزنژاد ادامه داد: سازمان بهزیستی به ازای هر نفر معلول در استان بین 185 هزار تا 200 هزار تومان یارانه پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت 10 مرکز روزانه نگهداری معلولان در استان بوشهر، اظهار داشت: در این مراکز به 300 نفر خدمات مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه 4200 خانوار تحت حمایت بهزیستی استان بوشهر، مستمری دریافت می‌کنند، تصریح کرد: در سال گذشته دو میلیارد و 100 میلیون تومان مستمری به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت کردیم.

عزیزنژاد اضافه کرد: در استان بوشهر 171 مهد کودک با بیش از 10 هزار کودک فعالیت دارند و برای مربیان مهدهای کودک نیز دوره‌های آموزشی پرمحتوا برگزار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 225 نامه به بهزیستی ارسال شد که به 98.1 درصد این نامه‌ها پاسخ دادیم و 487 مورد بازدید از منازل مددجویان انجام شد.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول