اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر:

پرداخت 57 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: در چهار ماه گذشته بیش از 57 میلیارد ریال مستمری به 29 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی پرداخت شده است.

پرداخت 57 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان صبح امروز فرید محبی از تعدادی از خانواده‌های یتیم و بیمار صعب‌العلاج زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی دیدار کرد و با دلجویی از آنان در جریان روند زندگی این خانواده‌ها قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: در این دیدار قرار شد خیرین در قالب طرح مفتاح‌الجنه و برای دلجویی از خانواده‌های زیر حمایت و ایتام نیازمند کمک‌های خود را به آنان ارائه کنند.

محبی هدف بازدید از خانواده‌های نیازمند را تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی (ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیرین نیکوکار جهت کمک به نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین و مسئولان و همچنین آشنایی هر چه بیشتر آن‌ها با زندگی افراد نیازمند از جمله اهداف طرح مفتاح‌الجنه است.

وی با اهدای بسته‌های غذایی به خانواده‌های نیازمند مبلغ دو میلیون ریال را به هر یک از خانوادها پرداخت کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر همچنین از پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی خبر داد و گفت: امسال بیش از 57 میلیارد ریال مستمری به 29 هزار و 751 خانوار مددجو و طرح شهید رجایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول