اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی کهگیلویه عنوان کرد

پرداخت 14 میلیارد ریالی مستمری به خانوارهای تحت حمایت در کهگیلویه

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه گفت: قریب به 14 میلیارد ریال مستمری به بیش از 1700 خانوار تحت حمایت در شهرستان کهگیلویه پرداخت شده است.

پرداخت 14 میلیارد ریالی مستمری به خانوارهای تحت حمایت در کهگیلویه

سید غضمان گنجیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اینکه هر انسانی از بدو تولد تا پایان حیات وابسته و نیازمند است اظهار داشت: برای تداوم زندگی از لحاظ جسمی، روانی و اجتماعی به کمک دیگران نیاز دارد.

رئیس بهزیستی کهگیلویه دامنه فعالیت‌های بهزیستی و رفاه اجتماعی را وسیع و در حوزه‌های برنامه‌های پیشگیرانه حمایتی و توانبخشی،توانمند سازی و خدمات اجتماعی خاصی برشمرد و افزود: این فعالیت‌ها تحت نظارت و کمک دولت و نهادها برای بهروزی  و سعادت تمام افراد جامعه انجام می‌دهد.

گنجیانی پرداخت مستمری ماهیانه به تعداد 1730 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2800 نفر را بخشی از خدمات واحد توانبخشی اداره بهزیستی کهگیلویه عنوان کرد و گفت: قریب به 14 میلیارد ریال به این تعداد در سال 91 پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 208 خانوار بیمار اعصاب و روان تحت حمایت بهزیستی در شهرستان مستمری یک میلیارد و 480 میلیون ریال  پرداخت شده است افزود: در راستای حمایت از دانشجویان معلول دانشگاه‌های غیر دولتی در نیمسال اول مبلغ 360 میلیون ریال اعطا شد.

گنجیانی کمک هزینه دانشجویی به تعداد 94 نفر به مبلغ 240 میلیون ریال را متذکر شد و اذعان داشت: دانشجویان معلول دانشگاه‌های آزاد و غیر انتفاعی در نیمسال دوم از این خدمات استفاده کردند.

وی با بیان اینکه تعداد 224 دانش‌آموز معلول کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده‌اند ابراز داشت: به دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی نیز مبلغ 155 میلیون ریال پرداخت شده است.

این مسئول کمک هزینه سوخت خودروی معلولین به تعداد 69 نفر و به مبلغ بالغ بر 46 میلیون ریال را از دیگر خدمات واحد توانبخشی این اداره برشمرد و گفت: کمک هزینه درمان به تعداد 180 نفر و کمک هزینه لوازم ضروری به 20 نفر از مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/82016/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول