اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

5 درصد از برنامه اشتغال جلوتر هستیم

استاندار اردبیل گفت: پنج درصد بیشتر از برنامه پیش‌بینی شده در حوزه اشتغال عمل کرده‌ایم.

5 درصد از برنامه اشتغال جلوتر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل اکبر نیکزاد در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: تحقق 42 درصدی تعهد اشتغال استان را در سال‌ جاری از ابتدای امسال تاکنون شاهد بودیم.

نیکزاد افزود: میزان تعهد اشتغال استان برای سال‌جاری 34 هزار و 591 نفر می‌باشد که تاکنون برای 14 هزار و 697 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه می‌بایست تاکنون 37 درصد از تعهد اشتغال استان محقق می‌شد، تصریح کرد: در این خصوص پنج درصد بیشتر از برنامه عمل کرده‌ایم ولی باید تلاش بیشتری را در فصل کاری اردبیل و قبل از شروع زمستان انجام دهیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خاطر نشان کرد: 19 هزار و 894 نفر از تعهد اشتغال استان باقی مانده که باید در جهت تحقق صد در صدی تعهد اشتغال استان بکوشیم.

نیکزاد در ادامه با اشاره به تعهد پرداخت تسهیلات بانک‌های عامل برای مشاغل خانگی در بین دو جلسه کارگروه اشتغال اضافه کرد: تعهد بانک‌های عامل در این خصوص 22 میلیارد ریال بود که حدود 11 میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند.

وی همچنین تعهد بانک‌ها در مورد پرداخت تسهیلات خوداشتغالی را 27 میلیارد ریال اعلام کرد و از پرداخت هفت میلیارد ریال در بین دو جلسه توسط بانک‌های عامل خبر داد.

نیکزاد با تاکید بر پرداخت اعتبارات از محل بنگاه‌های زودبازده توسط بانک‌های عامل، از پرداخت هشت میلیارد ریال به کارخانجات و تولید‌کنندگان خبر داد.

انتهای پیام/62001/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول