اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:

ادارات گزارش فعالیت‌های خود را به دبیرخانه شورای سلامت اعلام کنند

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ادارات گزارش فعالیت‌های خود را به دبیرخانه شورای سلامت اعلام کنند.

ادارات گزارش فعالیت‌های خود را به دبیرخانه شورای سلامت اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی جعفری ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در جلسه امروز مصوبات جلسه قبل شورای سلامت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسقف کردن کانال‌های روباز دفع آب‌های سطحی در برخی از مناطق و جابجایی ترمینال آبادان از جمله مصوباتی است که تاکنون در چندین جلسه شورای سلامت به آن پرداخته شده اما هنوز به طور کامل اجرایی نشده است.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: توافق شهرداری با دادستان برای اخذ مجوز جمع‌آوری احشام سرگردان در سطح شهر نیز از دیگر مواردی است که در جلسه قل به تصویب رسید و مقرر شد تا نسبت به این کار اقدام شود.

جعفری تصریح‌کرد: همچنین مشکل مربوط به فاضلاب منطقه 4 احمد آباد نیز که قرار بود توسط آبفا و شهرداری نسبت به رفع آن اقدام شود از دیگر مصوبات جلسه قبل بود.

وی اضافه‌کرد: با وجود اینکه برخی از اداراتی که عضو شورای سلامت شهرستان هستند و اقداماتی را در راستای انجام مصوبات صورت می‌دهند اما گزارشات آن را ارسال نمی‌کنند.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: جلسات شورای سلامت در در یک سال گذشته 112 مصوبه داشته است.

جعفری افزود: از این تعداد 67 درصد از مصوبات تاکنون اجرایی شده و35 درصد نیز در حال پیگیری است.

وی گفت: برخی از مصوبات همچون به‌سازی بازار ماهی فروشان، اتلاف بیش از 3 هزار و 155 قلاده، جمع‌آوری متکدیان و معتادان از جمله آنها بود.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح‌کرد: برخی از مصوبات در حال پیگیری نیزاز لحاظ اجرایی حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جعفری افزود: پیگیری وضعیت بهداشتی منطقه آزاد اروند، لایروبی کانال‌های روباز و هدایت آب‌های سطحی نیز از مهم‌ترین دستورات کار این جلسه است.

انتهای پیام/72008/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول