اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالگرد زلزله مهیب اهر

کاروان سلامت اردبیل به روستاییان زلزله‌زده اهر خدمات ارائه کرد

در آستانه اولین سالگرد زلزله مهیب و ویرانگر اهر کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل با عزیمت به دو روستای اهر به ساکنان آن ارائه خدمات کرد.

کاروان سلامت اردبیل به روستاییان زلزله‌زده اهر خدمات ارائه کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این کاروان با حضور در مناطق زلزله‌زده اهر و دو روستای دامنه‌آباد و ملالار به روستاییان آسیب‌دیده از زلزله خدمات ارائه کرده و در حوزه‌های مختلف آنها را بهره‌مند از این خدمات کردند.

بهرام غیبی خاطرنشان کرد: کاروان اعزامی شامل تیم‌های درمان اضطراری، همای رحمت و همچنین کاروان نیکوکاری بوده که سبب شده است تا ساکنان این دو روستا از خدمات بهداشتی – درمانی و ویزیت رایگان استفاده کنند.

وی از توزیع 100 بسته غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و شکر در بین روستاییان خبر داد و یادآور شد: 100 بسته بهداشتی نیز شامل خمیر‌ دندان، مسواک، صابون، حوله و ... در بین ساکنان روستا توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین از توزیع 50 بسته فرهنگی شامل خودکار، مداد، مدادتراش، پاک‌کن و نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان مناطق روستایی زلزله‌زده خبر داد و یادآور شد: این توزیع و برنامه خداپسندانه با حضور فرماندار دو شهرستان مشگین‌شهر و اهر صورت گرفته است و ما با همراهی فرمانداران این شهرستان‌ها موفق شدیم از برخی از خانواده‌های آسیب‌دیده دلجویی کنیم.

غیبی از مشارکت 20 نفر از اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر و جوانان فعال در این حوزه در این حرکت خداپسندانه خبر داد و گفت: ما در تمام شهرهای استان در یک هفته گذشته طرح کاروان سلامت را راه‌اندازی کرده و به روستاییان ارائه خدمات داشتیم و همچنان این کاروان‌ها به فعالیت خود در مناطق روستایی ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل با سرکشی به مناطق روستایی و محروم سعی در ارائه خدمات متنوع دارد که در آستانه سالگرد زلزله اهر که 21 مرداد ماه سال گذشته رخ داد این کاروان به مناطق زلزله‌زده عزیمت کرد تا در این مناطق ارائه خدمات بهداشتی، پزشکی و درمانی و کمک‌های واقعی را داشته باشیم.

انتهای پیام/62004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول