اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد همدان:

توجه به مفاهیم قرآنی ضامن سلامت جامعه است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان گفت: نهادینه کردن مفاهیم و مضامین قرآن در امور زندگی افراد، جامعه را در برابر هجوم دشمن بیمه می‌کند.

توجه به مفاهیم قرآنی ضامن سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی نامداری ظهر امروز در مراسم محفل انس با قرآنی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان تویسرکان انس با قرآن را از برکات ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: ماه رمضان ماهی پربرکت و بهترین زمان برای خودسازی و تقویت عزت نفس انسان برای پشت سر گذاشتن سالی موفق است.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم قرآنی باشیم و از برکات قرآن کریم هم به نحو شایسته بهره‌مند شویم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان با تأکید بر اینکه دشمن با به‌کارگیری برنامه‌های مختلف هجمه سنگین و خطرناکی را برای جامعه ما طراحی کرده است، گفت: استفاده درست و نهادینه کردن مفاهیم و مضامین قرآن در همه امور زندگی افراد، جامعه ما را در برابر هجوم دشمن بیمه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن برای مددجویان امداد در سراسر استان به شکلی مطلوب در قالب برنامه‌های آموزشی در حال برگزاری است، بیان کرد: کلاس‌های آموزش قرآن در بخش‌های مختلف علاوه بر 12 ماه سال در ماه مبارک رمضان نیز برای جامعه هدف انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه تلاوت قرآن به انسان آرامش می‌دهد، گفت: انس با قرآن در صورتی که همراه با تدبر باشد انسان عاقبت بخیر می‌شود.

تیمور کرمی‌مقدم با تأکید بر اینکه نباید به سادگی از کنار قرائت کلام نور بگذریم، اذعان داشت: درک برکات انس با قرآن و کاربردی کردن مفاهیم این کتاب مقدس سعادت دنیا و آخرت را به انسان هدیه می‌دهد.

انتهای پیام/89010/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول