اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه آبادان:

فطریه مردم آبادان و خرمشهر 3500 تومان است

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه آبادان گفت: فطریه مربوط به مردم آبادان و خرمشهر 3500 تومان اعلام شده و این مبلغ را مردم باید به دست مستحقان برسانند.

فطریه مردم آبادان و خرمشهر 3500 تومان است

حجت‌الاسلام عادل فریحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم شریف ایران و تبریک به عنوان روز خبرنگار، اظهار کرد: فطریه باید به دست افراد فقیر و مستمند برسد و اگر کسی علو داشته باشد که فطریه‌ای که داده به دست نیازمند نرسیده یا باید آن پول را پس بگیرد یا به همان مبلغ به دست نیازمند دیگری برساند.

وی ادامه داد: نماز عید فطر امسال توسط امامت جمعه آبادان، حجت الاسلام ابراهیمی‌پور در ساعت 7 صبح روز عید فطر در مقابل مجموعه ورزشی دهداری اقامه خواهد شد.

رئیس ستاده اقامه نماز جمعه آبادان تصریح کرد: امام جمعه آبادان میزان فطریه امسال را برای شهرهای آبادان و خرمشهر 3500 تومان تعیین کرد.

فریحی افزود: فطریه در خلال مراسم اقامه نماز عید فطر توسط کمیته امداد و بهزیستی و با نظارت مستقیم دفتر امام جمعه جمع آوری و به دست مستمندان و نیازمندان خواهد رسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم شریف آبادان تقاضا داریم تا ضمن حضور خود در مقابل مجموعه ورزشی دهداری به همراه خود زیر انداز نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/72013/ش10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول