اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

تدابیر پلیس برای تعطیلات عید فطر در گیلان اتخاذ شد

رئیس پلیس گیلان گفت: پلیس گیلان تدابیر لازم را برای تعطیلات عید سعید فطر اتخاذ کرده است.

تدابیر پلیس برای تعطیلات عید فطر در گیلان اتخاذ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی شامگاه سه‌شنبه در نشست فرماندهی انتظامی استان در آستانه عید سعید فطر تمهیدات این روز را تشریح کرد.

وی، اظهار کرد: امنیت مطلوب، مواهب خدادادی، طبیعتی زیبا در کنار مردم مهمان‌نواز و با ایمان و فرهیخته، موقعیتی ارزشمند را برای ارائه خدمات در گیلان فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: گیلان به دلیل برخورداری از مواهب خدادادی، هرساله پذیرای میهمانان زیادی بوده و پلیس از اکنون تدابیر لازم را برای تعطیلات عید سعید فطر اتخاذ کرده است.

وی تدابیر پلیس را تشدید واحدهای گشتی و کنترلی در سواحل، تفرجگاه‌ها و محل‌های استراحت مسافران و مهمانان عنوان کرد.

قائدرحمتی، ادامه داد: هر قدر احساس امنیت در گیلان بالاتر رود مسافران بیشتری به این استان سفر می‌کنند.

وی با برشمردن محاسن، فواید جذب گردشگر و مسافر در استان، اذعان کرد: با مدیریت صحیح و تلاش مضاعف می‌توان گیلان را به منشأ خیر و برکت بیشتری برای مردم تبدیل کرد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه 90 درصد اراضی این استان به دلیل دارا بودن حاصل‌خیزی، مواهب طبیعی و خدادادی قابلیت سکونت دارد، متذکر شد: این مواهب تراکم جمعیتی، استعداد و توانمندی گیلان را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: همه باید با بهره‌گیری از این توانمندی در راستای ارتقای هرچه بیشتر استان بکوشیم.

قائدرحمتی، خدمت به مردم را از عبادت‌های توصیه شده اسلام خواند و تصریح کرد: همه ما باید تأکیدات دین مبین اسلام را در ارائه خدمات به هم‌نوع در خود پیاده کنیم و به ارائه خدمات بهتر در جامعه بپردازیم.

وی، موقعیت فراهم شده برای ارائه خدمات را ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: باید با اعتقاد قلبی و نیت خالص به ارائه خدمات در جامعه پرداخت و قدر نعمت فراهم شده را بدانیم.

فرمانده انتظامی گیلان درباره برکات ماه رمضان و تأکید بر مراقبت و کنترل بر اعمال، خاطرنشان کرد: امیدواریم این کنترل و مراقبت‌ها و آثار معنوی روزه‌داری تا رمضان سال آینده استمرار یابد.

انتهای پیام/2300/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول