اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به برگزاری نماز عید فطر در استادیوم تختی

هماهنگی ادارات برای برگزاری مطلوب نماز عید فطر گچساران ضرورت دارد

امام جمعه گچساران گفت: با توجه به اینکه برای نخستین بار نماز عید فطر این شهرستان در استادیوم تختی برگزار می‌شود، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی گچساران در این زمینه ضرورت دارد.

هماهنگی ادارات برای برگزاری مطلوب نماز عید فطر گچساران ضرورت دارد

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با تبریک پیشاپیش عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان روزه‌دار به درگاه خداوند اظهار داشت: عید سعید فطر، عید عزت موحدان و عظمت خدا‌جویان و روز شرافت و کرامت محمدی (ص) است.

وی ابراز داشت: این روز بزرگ روز اجتماع و وحدت مسلمانان، روز تعاون و روز تجلی مهر و عطوفت انسانی و کمک به همنوعان است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه روز ترک گناه و فاصله گرفتن از زشتیها و پلیدیها و روز غلبه بر شیاطین، روز عید است، یادآور شد: عید فطر روز بازگشت ‏به فطرت است، 

حجازی با اشاره به اهمیت پرداخت فطریه در این روز معتقد است دادن فطریه سبب پاکی و قبولی عبادات روزه‌داران می‌شود. 

مصلای گچساران برای جمعیت 12 سال پیش این شهرستان تعریف شده بود

وی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر امسال در استادیوم تختی گچساران گفت: نماز عید فطر امسال برای نخستین بار در مجموعه زمین چمن استادیوم تختی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجازی تصریح کرد: برگزاری نماز عید فطر در این مکان به دلیل کمبود فضا برای اقامه نماز عید فطر در مصلای این شهرستان است.

این مسئول ابراز داشت: مصلای گچساران برای جمعیت 12 سال پیش این شهرستان تعریف شده بود و هم‌اکنون فضای مناسبی برای اقامه نماز و برگزاری نماز عید فطر در گچساران وجود ندارد.

امام جمعه گچساران یادآور شد: به همین منظور مقرر شد نماز عید فطر روزه‌داران گچسارانی در محل ورزشگاه تختی این شهرستان و در زمین چمن فوتبال برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در راستای خدمت‌رسانی به نمازگزاران عید فطر و عملیاتی کردن تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب نماز عید فطر گفت: رؤسای اداره‌ها و نهادهای گچساران باید هماهنگی لازم در این زمینه را داشته باشند و هر یک به وظایف مصوب و تعیین‌شده خود عمل کنند.

حجازی با تأکید بر لزوم تبیین بزرگی روز عید فطر برای عموم مردم اذعان داشت: مسلمانان در همه نقاط جهان، عظمت و شکوه توحید را در نماز این روز بزرگ به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/82014/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول