اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز:

آغاز تمرینات تیم دبیری از فردای عید فطر /با شمسایی به قهرمانی ایران فکر می‌کنیم

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: دور جدید تمرینات تیم دبیری تبریز از فردای عید فطر آغاز خواهد شد.

آغاز تمرینات تیم دبیری از فردای عید فطر /با شمسایی به قهرمانی ایران فکر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزین دبیری عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور در رقابت‌های بین‌المللی کویت جنبه تدارکاتی برای تیم دبیری داشت و در این رقابت‌ها به دنبال کسب نتیجه نبوده و ‌بیشتر ‌قصدمان محک زدن بازیکنان جدید تیم بود.

وی افزود: بعد از این رقابت‌ها برای بازیکنان برنامه تمرینی داده شده بود ‌تا روند آماده‌سازی خود را ادامه داده و حتی بازیکنان مقیم تهران ‌تمرینات گروهی نیز داشته و بازیکنان تبریز نیز با برنامه داده شده تمرینات خود را پیگیری کردند.

دبیری تصریح کرد: تمرینات تیم دبیری تبریز از فردای روز عید فطر زیر نظر وحید شمسایی آغاز شده و امیدواریم با این بازیکن خوب به نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال ایران دست یابیم.

وی از تداوم برنامه سه ساله باشگاه دبیری خبر داد و خاطر نشان کرد: کسب عنوان قهرمانی هدف سال دوم این برنامه بود و امیدواریم به این مهم دست یافته و جواز حضور در باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

وی قهرمانی در آسیا را گام بعدی اهداف این باشگاه ذکر کرد.

مدیر باشگاه دبیری تبریز محل برگزاری تمرینات تیم دبیری را سالن علوم پزشکی تبریز اعلام کرده و ابراز داشت: با توجه به اینکه سال گذشته از بازی‌های دبیری استقبال زیادی به عمل آمد و در بعضی بازی‌ها همانند دیدار با تیم‌های صبای قم و گیتی پسند اصفهان عده‌ای از تماشاگران پشت درهای بسته ماندند، این ‌احتمال وجود دارد که مکان بازی‌های تیم دبیری به سالن 6 هزار نفری پورشریفی تغییر یابد.

تیم دبیری تبریز فصل گذشته با هدایت شهرام دبیری به عنوان چهارم ایران دست یافت که بالاترین عنوان کسب شده فوتسال تبریز در ایران می‌باشد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از 15 شهریور امسال با حضور 14 تیم آغاز خواهد شد و از تبریز سه تیم دبیری، شهرداری و هلال احمر در این رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/60002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول