اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

رسانه‌ها مشکلات مناطق محروم را انعکاس دهند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های جمعی باید در راستای انعکاس مشکلات موجود در مناطق محروم گام بردارند.

رسانه‌ها مشکلات مناطق محروم را انعکاس دهند

نادر قاضی‌‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه باید در ارتباط با مشکلات مردم ساکن در مناطق محروم بیشتر از هر موضوع دیگر به قلم‌فرسایی دست بزنند.

وی افزود: تذکر، سئوال، استیضاح و عدم کفایت وظایف و اختیارات قانونی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قلمداد می‌شود، که فعالان عرصه رسانه نیز به نوبت خود وظایف دیگری بر دوش دارند.

قاضی‌‌پور با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در مقابل رویدادهای مختلف در شهر، استان و کشور از خود حساسیت نشان دهند، بیان داشت: خبرنگاران باید از طریق انعکاس رویدادها به نمایندگان مردم در مجلس برای رفع کاستی‌ها اهتمام کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه تلاش برای رفع مشکلات، توسعه و عمران کشورمان را به دنبال دارد، اظهار داشت: کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی و خبر به فعالیت مشغول هستند، باید از طریق مخابره اطلاعات درست، به‌هنگام و مطابق با واقعیت برای گره‌گشایی گام بردارند.

طبق گفته وی بعضی از روستاهای تابعه ارومیه از شرایط چندان مطلوبی برخوردار نیستند، بنابراین حساس‌سازی مسئولان نسبت به امور این روستاها باید توسط رسانه‌های جمعی در اولویت نخست قرار گیرد.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول