اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم مطرح کرد

بهره‌گیری از نگاه موشکافانه خبرنگاران در مدیریت شهری

شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به جامعه خبری قم تبریک گفت و از تلاش‌های این قشر در عرصه انتشار اخبار مدیریت شهری تقدیر کرد.

بهره‌گیری از نگاه موشکافانه خبرنگاران در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام محمد دلبری شهردار قم آمده است: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار بار دیگر از راه رسید تا فرصتی مغتنم فراهم شود خبرنگاران و اهالی قلم در کانون توجهات قرار بگیرند و مجالی دست یابد تا از ایشان تقدیر شود، هرچند که ناچیز باشد در برابر تلاش خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی ایشان.

در این پیام تاکید شده است:‌ بی‌شک نقش رسانه و خبرنگاران در جامعه امروزی و در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کس پوشیده نیست و از دو منظر می‌توان این نقش را مورد بررسی قرار داد. در وهله نخست رسانه و خبرنگاران در عرصه مدیریت شهری می‌توانند با اتخاذ رویکرد حرفه‌ای و با بهره‌گیری از نگاه تیزبین، موشکافانه و عمیق خود به بررسی نحوه کارکردها، برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های دست‌اندرکاران مدیریت شهری پرداخته و ضمن رصد کردن نقاط ضعف و قوت به نقد منصفانه و آگاهانه اهتمام داشته باشند.

در این پیام اضافه شده است: از سوی دیگر رسانه و خبرنگاران یار و همراه مدیران در عرصه مدیریت شهری قلمداد شده و می‌توانند با جریان‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح ضمن بیان و ارائه خدمات صورت گرفته به مردم، بازگو کننده دیدگاه‌های ایشان باشند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: به حق می‌توان گفت که جامعه خبری قم در هر دو بخش توانسته به بهترین شکل ممکن به ایفای نقش پرداخته و در کنار اهتمام به نقد منصفانه، یار و مدد رسان مدیران شهرداری کلانشهر قم بوده است.

در این پیام اضافه شده است: بدین وسیله از تلاش و کوشش خبرنگاران در راه توسعه و عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت(س) تقدیر و تشکر کرده، پیشرفت روزافزون و توفیق در مسیر خدمت خالصانه همراه با عزت را برای همه خبرنگاران محترم از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول