اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

اجرای طرح برنامه درسی ملی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طرح برنامه درسی ملی بخشی از سند تحول بنیادین است که امسال در استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح برنامه درسی ملی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حمیدرضا وردی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) به عنوان شخصیت علمی، دینی، سیاسی و اخلاقی در دنیا شناخته می‌‌شود که بر اساس مقتضیات زمان و به واسطه عزم و اراده الهی ظهور کرد.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) محرک تاریخ و تمدن در جهان است که در عرصه مدیریتی و سیاسی کشور حرف اول را در دنیا می‌زند و با تفکر و اندیشه‌های ناب اسلامی درد انسانیت و بشریت را درک کرد و سکان هدایت جامعه را به عهده گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز ما در یک برهه دیگری از تاریخ قرار داریم که باید حرکت و نهضتی را که به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت، به اتمام برسانیم. 

وردی افزود: انتخابات ریاست جمهوری که مورد توجه تمام دنیا و مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد، پیش‌رو داریم و حضور همگانی و پرشور مردم و رأی آگاهانه در انتخابات سبب حفظ نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود. 

این مسئول به اجرای طرح برنامه درسی ملی در استان اشاره کرد و گفت: برنامه درسی ملی صرفا به تغییر کتب خلاصه نمی‌شود بلکه تغییر شیوه‌های ارزشیابی، تغییر مدیریت، تغییر سبک آموزش، تغییر کتب و ارائه آموزش‌های ضمن خدمت برای معلمان را در برمی‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: با اجرای طرح برنامه درسی ملی، سیستم آموزشی متحول شده و مطالب علمی آمیخته با فرهنگ دینی و اسلامی در کتب درسی گنجانده می‌شود تا دانش‌آموزان متخصص و متعهد که در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، تربیت شوند. 

وی از رتبه‌بندی معلمان در سند تحول بنیادین خبر داد و اذعان داشت: امسال رتبه‌بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش انجام شده و بر اساس این رتبه‌ها معلمان از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول