اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمادگی 3 اردوگاه برای گردشگران تابستانی در خراسان جنوبی

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که در شهرستان بیرجند سه اردوگاه نوفرست، مود و هدایت آماده پذیرایی از میهمانان تابستانی است، افزود: این اردوگاه‌ها برای استفاده گردشگران تجهیز شده است.

آمادگی 3 اردوگاه برای گردشگران تابستانی در خراسان جنوبی

علیرضا کرباسچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به تعداد پایگاه‌های آموزش و پرورش برای پذیرایی از میهمانان تابستانی اظهار داشت: در خراسان جنوبی 12 پایگاه آماده پذیرایی از میهمانان تابستانی است.

وی تعداد مدارس موجود برای پذیرش مسافران تابستانی را 28 مدرسه اعلام کرد و ادامه داد: همچنین در این مدارس 148 کلاس درس برای پذیرایی از مسافران تابستانی آماده است.

وجود 116 عامل اجرایی نظارت در خراسان جنوبی

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که تعداد کلاس‌های ویژه هشت کلاس است، یادآور شد: همچنین 124 کلاس نوع الف برای پذیرایی از مسافران آماده شده است.

کرباسچی کلاس‌های نوع ب را 16 کلاس عنوان کرد و ادامه داد: تعداد 116 نفر عوامل اجرایی کار نظارت بر ستاد اسکان را بر عهده دارند.

وی با بیان این‌که در کلاس‌های ویژه امکاناتی مانند تخت، فرش، یخچال و پتو وجود دارد،‌ تصریح کرد: همچنین وسایل سرمایشی برای رفاه میهمانان در مدارس تهیه شده است.

آمادگی 3 اردوگاه برای گردشگران تابستانی در خراسان جنوبی

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از وجود راهنما برای هدایت مسافران تابستانی خبر داد و متذکر شد: همچنین خدمات درمانی به میهمانان ارائه می‌شود.

کرباسچی با بیان این‌که در شهرستان بیرجند سه اردوگاه نوفرست، مود و هدایت آماده پذیرایی از میهمانان تابستانی است، افزود: این اردوگاه‌ها برای استفاده گردشگران تجهیز شده است.

وی از اهدای بسته‌های فرهنگی در میان مسافران تابستانی از آغاز طرح اسکان خبر داد و افزود: تاکنون 150 بسته فرهنگی در میان مسافران تابستانی توزیع شده است.

وجود 2 سالن ورزشی در بیرجند برای مسافران تابستانی

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که تاکنون 245 خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند، گفت: دو سالن ورزشی برای ارائه خدمات به مسافران در بیرجند وجود دارد.

کرباسچی خاطر نشان کرد: همچنین در نمازخانه‌های مدارس زیرپوشش طرح تابستانی نماز جماعت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69010/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول