اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

4 هزار دانش‌آموز، واجد شرایط رأی دادن در خراسان جنوبی

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: چهار هزار دانش‌آموز واجد شرایط رأی دادن در خراسان جنوبی هستند.

4 هزار دانش‌آموز، واجد شرایط رأی دادن در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ‌ علی موسوی‌نژاد در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان خراسان جنوبی به تعداد دانش‌آموزان واجد شرایط رأی در استان اشاره کرد و گفت: حدود 4 هزار دانش‌آموز واجد شرایط رأی دادن در خراسان جنوبی هستند و مدارس امکانی برای اخذ رأی در انتخابات هستند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح و معیارهای انتخاب اصلح برای دانش‌آموزان باید تبیین شود، خاطر نشان کرد: نسل جوان باید با دید باز و آگاهی کامل نسبت به رأی دادن و حضور در این عرصه اجتماعی حساس اقدام کنند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در ادامه بیان داشت: اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های مردم در انتخاب اصلح نقش بسزایی داشته و باید مردم نسبت به انتخابات دانش کافی داشته باشند.

فاطمه همتی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف فرصت مناسبی برای آگاهی‌بخشی به مردم است، افزود: این مراسم که با حضور حداکثری جوانان برگزار می‌شود مکانی برای توجیه و آگاهی دادن به این قشر است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برگزاری مراسم اعتکاف و حضور پرشور مردم در این مراسم معنوی خواستار تبیین و تشریح اهداف و آرمان‌های انقلاب و همچنین شفاف‌سازی برای ویژگی‌های انتخاب اصلح در بین مردم است.

همتی با بیان اینکه استفاده از مبلغان در مراسم اعتکاف از اهمیت زیادی برخوردار است، یادآور شد: خواهرانی که به عنوان مبلغ در اعتکاف فعالیت دارند، می‌توانند نسبت به شفاف‌سازی مردم اقدام کنند.

انتهای پیام/2248/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول