اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 1،8 میلیارد ریال کمک مردمی در جشن گلریزان ابهر

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان از جمع‌آوری یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک در جشن گلریزان ابهر خبر داد.

جمع‌آوری 1،8 میلیارد ریال کمک مردمی در جشن گلریزان ابهر

کاظم زنجانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از مشارکت مطلوب مردم استان در قالب برگزاری جشن‌های گلریزان تقدیر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان سالانه با مشارکت چند دستگاه استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: کمک‌های مردم در قالب جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه می‌شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان در ادامه با اشاره به مبالغ جمع‌آوری شده در قالب جشن گلریزان ابهر افزود: خوشبختانه امسال نیز شاهد مشارکت باشکوه و خیرخواهانه مردم در این جشن معنوی بودیم و با برآورد صورت گرفته یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن را به تفکیک اعلام کرد و گفت: امسال شورای شهر و شهرداری ابهر در قالب اهدای دو قطعه زمین 900 میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان کمک کردند.

زنجانیان در ادامه از جمع‌آوری 400 میلیون ریال کمک نقدی از طریق مردم ابهر و خیرین این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین کمیته امداد شهرستان ابهر نیز 300 میلیون ریال وام برای آزادسازی زندانیان نیازمند و جرائم غیرعمد کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کمیته امداد خرم‌دره نیز 200 میلیون ریال به صورت وام برای آزادی زندانیان نیازمند و جرائم غیرعمد کمک کرد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان در ادامه به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: امسال این جشن همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سالن دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جشن مذکور 2 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک به صورت نقدی و تعهدی جمع‌آوری شد، ادامه داد: این کمک‌ها شامل کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی استان است.

زنجانیان با تقدیر از حضور خیرخواهانه مردم استان و خیرین در این جشن افزود: میزان کمک‌های مردمی در قالب این دو جشن در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

لازم به ذکر است، زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیر کلاهبرداری را مواردی از جمله مهریه، دیه، نفقه و سایر محکومیت‌های مالی تشکیل می‌دهند که بدون هیچ نیت مجرمانه‌ای تنها به خاطر یک اتفاق ماه‌ها یا سال‌ها پشت میله‌های زندان محبوس شده و در انتظار کمک خیران برای بازگشت به آغوش خانواده هستند.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول