اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

صدور 1500 جواز تاسیس واحد صنعتی در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در مجموع یک‌هزار و 549 فقره جواز تاسیس واحد صنعتی در استان زنجان صادر شده است.

صدور 1500 جواز تاسیس واحد صنعتی در استان زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تاکنون 934 فقره جواز تاسیس در شهرستان زنجان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه 77 فقره جواز تاسیس نیز در شهرستان خدابنده صادر شده است، خاطرنشان کرد: 306 فقره از جوازهای تاسیس صادر شده در استان نیز متعلق به شهرستان ابهر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 33 فقره از جوازهای تاسیس صادر شده در شهرستان ماهنشان بوده است، تصریح کرد: 33 فقره از جوازهای تاسیس نیز متعلق به شهرستان ایجرود است.

وی تعداد جوازهای تاسیس موجود شهرستان طارم را 94 فقره اعلام کرد و یادآور شد: مجموع جوازهای تاسیس صادر شده در شهرستان خرم‌دره نیز 68 فقره است.

معصومی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری برای جوازهای تاسیس شهرستان زنجان 257 هزار و 586 میلیارد و 538 میلیون ریال اعلام شده است، ادامه داد: میزان اشتغالزایی این مجوزها 24 هزار و 174 نفر برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اشتغالزایی صورت گرفته از طریق مجوزهای تاسیس در شهرستان خدابنده 2 هزار و 122 نفر بوده است، اضافه کرد: مجموع اشتغالزایی مجوزهای تاسیس شهرستان ابهر نیز 17 هزار و 966 نفر اعلام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در جوازهای تاسیس شهرستان ماهنشان 4 هزار و 203 میلیارد و 870 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: میزان اشتغالزایی در این مجوزها یک‌هزار و 587 نفر اعلام شده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری در جوازهای تاسیس شهرستان ایجرود را 18 هزار و 315 میلیارد و 341 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این مجوزها برای 3 هزار و 193 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

معصومی تعداد اشتغالزایی مجوزهای تاسیس در شهرستان طارم را یک‌هزار و 720 نفر برشمرد و اذعان داشت: در شهرستان خرم‌دره نیز با صدور جواز تاسیس، برای یک‌هزار و 813 نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

انتهای پیام/73006/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول