اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام اردوی تیم صنعت نفت در بروجرد

تمرینات تیم صنعت نفت آبادان از یکشنبه آغاز می‌شود

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با اتمام اردوی تیم صنعت نفت در بروجرد بازیکنان از روز یکشنبه هفته آینده در آبادان تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

تمرینات تیم صنعت نفت آبادان از یکشنبه آغاز می‌شود

غلامعلی ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان ضمن ابراز رضایت از اردوی تیم نفت آبادان در بروجرد اظهار کرد: روز پنجشنبه هفته جاری مجموعه تیم اردوی بروجرد خود را به پایان خواهد رساند و به آبادان باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی پس از دو روز استراحت روز یکشنبه هفته آینده تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: پس از دو هفته تمرین در آبادان، تیم صنعت نفت آبادان به کرج عزیمت خواهد کرد تا در اردوی آماده سازی در مجموعه کردان این شهر به تمرینات خود ادامه دهد.

ناصری در خصوص مجاهد خضیراوی در تمرینات صنعت نفت عنوان کرد: مجاهد بازیکن بسیار خوبی است و سرمربی تیم نیز عنوان کرده که در صورتی که این بازیکن خود را به شرایط آمادگی برساند خواهان این بازیکن خواهد بود.

وی افزود: خضیراوی برای ادامه فوتبال خود هنوز شرایط خوبی دارد و این بازیکن اکنون 32 سال سن دارد و هنوز هم می‌تواند در ترکیب تیم صنعت نفت بدرخشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص مهدی الهایی نیز گفت: الهایی تنها در حال تمرین کردن با تیم است و فعلا کادر فنی تیم در مورد این بازیکن نظری ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مجموعه 35 بازیکنی که به همراه تیم هستند حدودا 26 بازیکن در لیست نهایی انتخاب قرار خواهند گرفت و در این تیم توپ خواهند زد.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول