اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه:

کشتارگاه چرام و کهگیلویه به روش نیمه صنعتی فعالیت کند

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: کشتارگاه چرام و کهگیلویه به روش نیمه صنعتی فعالیت کند.

کشتارگاه چرام و کهگیلویه به روش نیمه صنعتی فعالیت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عبدالحسین موسویان صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه کهگیلویه و چرام با بیان اینکه باید با توجه به توان و وضعیت موجود در هر رابطه و مشکلی تصمیم‌گیری شود، اظهار کرد: همیشه ایده‌آل چیزی است که همه دوست دارند به آن دست یابند و در حیطه کاری خود هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عنوان کرد: شبکه بهداشت کهگیلویه با توجه به آگاه بودن به بیماری‌هایی که از راه گوشت منتقل می‌شود، بیماری‌های مشترک بین دام و انسان و آلودگی‌های موجود در راستای رسیدگی به این مسائل تلاش دارد.

در ادامه این نشست دکتر افشاری رئیس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت گوشت و ارتباط آن با سلامت مردم، اظهار کرد: این موضوع از دید هیچکس پنهان نبوده که بررسی این مسائل با تلاش یک نفر و یک دستگاه میسر نبوده و سلامت جامعه با دست به دست هم دادن تمام مسئولان تامین خواهد شد.

وی افزود: بنای کشتارگاه بر نیمه صنعتی بودن بود اما هنوز به روش همان سنتی سابق ادامه می‌دهد که در خصوص مشکلات آن 23 مورد را اولویت‌بندی کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

این مسئول وجود امکاناتی همچون سیستم فاضلاب، حمل لاشه و کوره لاشه‌سوز را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر تمایل به مصرف گوشت کم شود، بیماری‌هایی بر اثر کمبود پروتئین به وجود می‌آید که این خود یک معضل به شمار می‌رود.

انتهای پیام/82002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول