اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعزیرات حکومتی شهرستان بناب مطرح کرد

اعمال سلیقه شخصی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بناب / محرومان جریمه می‌شوند

مدیر تعزیرات حکومتی شهرستان بناب از عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب به خاطر اعمال سلیقه شخصی در برخورد با اصناف انتقاد کرد.

اعمال سلیقه شخصی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بناب / محرومان جریمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سیاوش شاهی یکشنبه ‌شب در جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان بناب از ورود متوسط ماهانه 120 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تعزیرات حکومتی آماده همکاری با تمام دستگاه‌های اداری است.

وی با انتقاد از عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب به خاطر اعمال سلیقه شخصی در برخورد با اصناف، تأکید کرد: گاهاً در حق مردم اجحاف می‌شود و اکثر بازرسان محترم افراد محروم را در گوشه و کنار شهر که درآمد چندانی هم ندارند، جریمه می‌کنند، اما تاکنون پرونده هیچ یک از اصنافی که روزانه مبالغ هنگفتی درآمد دارند، به تعزیرات فرستاده نمی‌شود.

مدیر تعزیرات حکومتی شهرستان بناب تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد زیادی از اصناف بزرگ در میدان اصلی شهر بر روی اجناس خود درج قیمت ندارند، اما هیچ یک از آنها تشکیل پرونده نشده‌اند.

انتهای پیام/60004/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول