اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 600 میلیون ریال

مسکن مهر حاجی‌آباد و زهان آبرسانی شد

مدیر امور آب و فاضلاب قاین گفت: آبرسانی به مسکن مهر حاجی‌آباد و زهان با اعتبار 600 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ها انجام شد.

مسکن مهر حاجی‌آباد و زهان آبرسانی شد

غلامعلی صحراگرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، از اصلاح شبکه‌های فرعی توزیع آب از محل اعتبارات ماده 12 بحران با اعتبار یک‌هزار و 120 میلیون ریال در شهر حاجی‌‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در زهان نیز این پروژه با اعتباری معادل 970 میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

وی به اصلاح شبکه توزیع آب حاجی‌آباد با اعتبار یک‌هزار و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها اشاره کرد و افزود: با این اعتبار اصلاح خطوط اصلی به طول دو کیلومتر با اقطار 160، 110 و 75 میلیمتری انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب قاین از آبرسانی به شهر حاجی‌آباد با اعتبار یک‌هزار و 930 میلیون ریال خبر داد و گفت: این اعتبار شامل خرید تجهیزات چاه، حفر و تجهیز آن با عمق 186 متر و لوله‌گذاری با لوله جدار 14 اینچ بوده که به عنوان چاه رزرو و حوادث از آن استفاده می‌شود.

صحراگرد از حصارکشی ایستگاه پمپاژ آبیز حاجی‌آباد با اعتبار 150 میلیون ریال و حفر چاه رزرو زهان به عمق 20 متر از محل اعتبارات مرمت و بازسازی تاسیسات این شهرها خبر داد.

وی به سایر اقدامات صورت گرفته در دو شهر مذکور اشاره کرد و اذعان داشت: تولید آب به میزان 519 هزار و 160 متر مکعب، کلرزنی و کلرسنجی به میزان 670 مورد و فروش و نصب 100 فقره انشعاب در حاجی‌آباد از جمله اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/69004/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول