اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

پرهیز مالکان مسکن مهر قم از تعلل در دریافت دفترچه اقساط

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: تعلل در تهیه صورت‌مجالس تفکیکی و دفترچه اقساط واحدهای مسکن مهر استان قم، سود دوران مشارکت را افزایش خواهد داد.

پرهیز مالکان مسکن مهر قم از تعلل در دریافت دفترچه اقساط

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، ابوالفضل علیخانی گفت: همانگونه که بارها توسط مسئولان اعلام شده تعلل و عدم جدیت در اقدامات نرم‌افزاری واحدهای مسکن مهر مانند تهیه صورت‌مجالس تفکیکی، دفترچه اقساط، صدور پایان‌کار و ... تبعات منفی عدیده‌ای را برای استفاده کنندگان از این واحدها در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به سود دوران مشارکت که توسط بانک عامل از استفاده کنندگان وام مسکن مهر دریافت خواهد شد افزود: به همان اندازه که زمان صدور صورت‌مجالس تفکیکی و دفترچه اقساط این واحدها به تعویق افتد سود دوران مشارکت افزایش خواهد یافت که مالکین این واحدها موظف به پرداخت آن در اقساط با مبالغ بیشتر هستند.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: بی‌تردید شیرینی خانه‌دار شدن عزیزان هم‌استانی و سکونت در واحدهای مسکونی مهر خود نباید موجب مغفول ماندن اقداماتی از قبیل تهیه دفترچه اقساط، صدور پایان‌کار و انعقاد قرارداد اجاره زمین، صدور سند اعیانی برای واحدهای مسکن مهر استان شود و هر چه زودتر استفاده‌کنندگان از تسهیلات مسکن مهر نسبت به موارد ذکر شده برای اخذ سند اعیانی این واحدها اقدام کنند.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول