اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح 40 واحد مسکن مهر در هفته بهزیستی

احمدیان: مبلغ بن رمضانیه این هفته به حساب مددجویان واریز می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بهزیستی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان در هفته جاری مبلغ بن رمضانیه به حساب مددجویان واریز می‌شود.

احمدیان: مبلغ بن رمضانیه این هفته به حساب مددجویان واریز می‌شود

رویا احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مبلغ این بن در حمایت از خانواده‌های نیازمند و مددجویان بهزیستی به حساب آنها واریز می‌شود تا در این ایام بتوانند بخشی از نیازمندی معیشتی خود را تامین کنند.

وی به خدمات درمانی، پیشگیری، رفاهی و آموزشی به قشر معلولان و مددجویان اشاره کرد و یادآور شد: در هفته بهزیستی که از امروز تا 31 تیر ماه در قالب برنامه‌های مختلف گرامی داشته می‌شود سعی داریم مطلوب‌ترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از دیدار خیرین، جمعی از مددجویان و همکاران بهزیستی با استاندار اردبیل به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد و خاطرنشان کرد: این دیدار عصر امروز در استانداری برگزار می‌شود تا ضمن تبیین دستاوردهای نظام در حوزه بهزیستی به مددجویان و معلولان بتوانیم از رهنمودهای استاندار اردبیل استفاده کنیم.

احمدیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با هفته بهزیستی 40 واحد مسکن مددجویی و معلولان نیز در سطح اردبیل افتتاح خواهد شد که این واحدها اغلب در قالب مسکن مهر و با کمک دولت و خیرین احداث شده و تحویل جامعه هدف می‌شود.

این مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از پذیرش رایگان برای غربالگری شنوایی و بینایی در طول این هفته و همچنین افتتاح چندین مرکز حرفه‌آموزی محلی، جمعیت همیاران سلامت، توسعه موسسات خیریه، مراکز مشاوره و مهدهای کودک به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: طرح ضیافت مهر مانند سال‌های گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور مسئولان،‌ خیران و نیکوکاران در دلجویی از مددجویان و جامعه هدف بهزیستی برگزار می‌شود.

احمدیان همچنین از توزیع سبد غذایی بین مددجویان با کمک خیرین، جمعیت هلال احمر و سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: این سبد غذایی شامل اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان است که بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در تقارن ماه مبارک رمضان و هفته بهزیستی این هفته بن رمضانیه مددجویان نیز به حساب آنها واریز می‌شود تا آنها بتوانند به تامین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خود اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل برپایی سفره‌های افطاری در مراکز نگهداری ایتام، برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در مهدهای کودک، تجلیل از پرسنل زحمتکش بهزیستی و همچنین انجام برنامه‌های آموزشی و مهارتی را از جمله اهداف و برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته اعلام کرد.

احمدیان تاکید کرد: بهزیستی در دو بخش عمومی و تخصصی ارائه خدمات می‌کند که خدمات عمومی شامل طرح‌های غربالگری شنوایی و بینایی، مشاوره‌های ژنتیکی، آموزش‌های خانواده و مهارت‌آموزی در این زمینه و ... می‌باشد که به عموم مردم ارائه می‌شود.

این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: یکسری خدمات بهزیستی نیز ویژه و تخصصی برای جامعه هدف، مددجویان، معلولان و از کار افتادگان که در حوزه‌های یاد شده ارائه می‌شود تا مخاطبان از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/62005/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول