اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین:

متقاضیان مسکن مهر بیشتر از تعداد واحدهای در حال ساخت است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: پروژه‌ مسکن مهر آنچنان مورد استقبال واقع شده که در حال حاضر تعداد افرادی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، بیش از واحدهای در حال ساخت است.

متقاضیان مسکن مهر بیشتر از تعداد واحدهای در حال ساخت است

علی فرخزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این امر که افراد بتوانند با آورده‌ای اندک و تنها با مبلغ 10 تا 15 میلیون تومان صاحبخانه شوند امر بی‌نظیری است، چراکه علاوه بر آن که محرومان و اقشار کم‌درآمد از این طریق صاحبخانه شدند از سویی دیگر این واحدها به غیر از سهم آورده افراد بین 25 تا 35 میلیون تومان واگذار می‌شود.

نایب رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قزوین با اشاره به احداث 55 هزار واحد مسکونی مهر در استان قزوین بیان داشت: پروژه‌ مسکن مهر آنچنان مورد استقبال واقع شده که در حال حاضر تعداد افرادی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند بیش از واحدهای در حال ساخت است.

فرخزاد خاطرنشان کرد: از آنجایی که برخی افراد ثبت‌نام‌ کننده در سامانه مسکن مهر از نیازمندان و محرومان استان هستند برای ادامه‌ پروژه و اجرای فازهای بعدی حمایت خیران شریف استان امری الزامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به دیگر مزایای اجرای پروژه‌ی مسکن مهر اظهار داشت: با اجرای این پروژه آمار تخلفات ساختمانی و آمار تخلفات کمیسیون ماده 99 مبنی بر ساخت و سازهای غیر مجاز در ادامه شهر که اغلب نیز در متراژ‌های بسیار اندک بودند تا حد قابل توجهی کاهش یافته و کیفیت ساخت و ساز نیز ارتقا یافته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین یادآور شد: پروژه‌های مسکن مهر استان که کار نظارت بر آن‌ها را این سازمان عهده‌دار است به لحاظ ساخت و ساز از کیفیت بالایی برخوردار هستند به گونه‌ای که این استان توانسته سه سال متوالی رتبه نخست کیفیت در سطح کشور را به خود اختصاص دهد که این امر جای بسی خرسندی است.

فرخ‌زاد در خاتمه اظهار امیدواری کرد: اجرای پروژه مسکن مهر با همین روند فعلی تداوم یابد به گونه‌ای که در آینده نزدیک به نقطه‌ای دست یابیم که سایر افراد متقاضی مسکن از این طریق، صاحب خانه‌ای شوند که در آن‌ها استانداردهای لازم رعایت شده باشد.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول