اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تعامل بانک مسکن و بنیاد مسکن فارس محقق شد

پرداخت 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان

معاون مسکن شهری اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: 30 هزار مورد تسهیلات در قالب احداث مسکن مهر به مبلغ 6 هزار و 600 میلیارد ریال به متقاضیان در این استان پرداخت شد.

پرداخت 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، عطاالله زمانی با اشاره به تعامل خوب بانک مسکن این استان و بنیاد مسکن فارس اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات از سال‌های 86 تاکنون انجام شده و در آن به هرکدام از متقاضیان بین 200 تا 220 میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است.

وی اضافه کرد: این تسهیلات در قالب مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت پرداخت شده است.

زمانی ادامه داد: متقاضیانی که از تسهیلات استفاده کرده و واحدهای آنان به اتمام رسیده باید هرچه سریع‌تر برای انجام مراحل فروش اقساطی تسهیلات و اخذ اسناد مالکیت واحدهای خود اقدام کنند تا از افزایش سود دوران مشارکت تسهیلات آنها جلوگیری شود.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس ضمن تشکر از حضور نمایندگان بانک مسکن، بر لزوم همکاری بانک‌ها برای تسهیل در امور اعطای وام‌ها و تسهیلات به متقاضیان تاکید کرد.

در این نشست؛ رئیس اعتبارات بانک مسکن استان فارس نیز بر لزوم ایجاد تعامل و همکاری مدیران بنیاد مسکن و روسای بانک برای روان‌سازی روند فروش اقساطی اعطای تسهیلات تاکید کرد.

سید نظام‌الدین بحرانی افزود: در این راستا بانک مسکن کمک‌های خوبی را در زمینه پذیرش ضامن برای متقاضیان در نظر گرفته است.

به گزارش فارس، در این نشست که با حضور مهدی کوشش معاون تسهیلات تکلیفی اعتبارات بانک مسکن استان فارس تشکیل شد، در مورد موانع و مشکلات موجود همکاری‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تدابیر لازم برای رفع آن اتخاذ شد.

انتهای پیام/2448/ذ/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول