اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان تا هفته دولت

استاندار اردبیل بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان اردبیل تا هفته دولت تاکید کرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان تا هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد کمبود اعتبارات را از مشکلات پیش‌روی پروژه‌های عمرانی دانست و اظهار داشت: باید با مدیریت صحیح از اعتبارات موجود استفاده بهینه شود.

وی با اعلام اینکه تا پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود اظهار امیدواری کرد بازدید‌های به عمل آمده در پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و پروژه‌ها موثر باشد.

استاندار اردبیل در بازدید از مدرسه در حال احداث روستای آقاحسن بیگلوی بخش موران خواستار تکمیل آن تا آغاز سال تحصیلی شد.

نیکزاد با اهالی روستاهای عبابیگلو و آزادلوی بخش موران نیز دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

این مسئول همچنین از پروژه آبرسانی روستای هاچاکند در مانلوی بخش موران نیز بازدید و با اختصاص یک میلیارد ریال بر تکمیل این پروژه تاکید کرد.

ساختمان دولت بخش موران نیز مورد بازدید استاندار قرار گرفت و وی با اختصاص 200 میلیون ریال جهت پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار مربوطه، بر تکمیل آن تا هفته دولت تاکید کرد.

استاندار اردبیل که برخی از مدیران کل استان وی را همراهی می‌کردند از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گرمی در شهرک ولیعصر (عج) این شهرستان نیز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اجرایی و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

مقام عالی دولت در استان اردبیل 800 میلیون ریال جهت تکمیل و افتتاح این پروژه اختصاص داد و افتتاح آن را همزمان با هفته دولت خواستار شد.

یاور وحدتی‌پور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در جریان این بازدید از افتتاح دو پروژه آموزشی در شهرک ولیعصر(عج) و روستای آقاحسن بیگلوی بخش موران و خوابگاه دانش‌آموزی گرمی در هفته دولت خبر داد.

فرماندار شهرستان گرمی هم بازدید‌ها و تخصیص اعتبارات لازم از سوی استان را موجب تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان دانست.

محمود علایی ابراز امیدواری کرد با تکمیل و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرای گرمی در هفته دولت، کام مردم این شهرستان از خدمات دولت شیرین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در بدو ورود به گرمی با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، ضمن ادای احترام به مقام آسمانی شهدای این منطقه از بنای یادمان شاهدان گمنام گرمی بازدید و بر تکمیل آن تا یک ماه دیگر تاکید کرد.

انتهای پیام/62003/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول