اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان عنوان کرد

در هفته دولت به استقبال دولت جدید برویم/ گرامیداشت روز قدس نشان وحدت جهان اسلام

فرماندار گرگان با بیان اینکه در هفته دولت به استقبال دولت جدید برویم، گفت: از برکات گرامیداشت روز قدس شریف همبستگی و وحدت جهان اسلام بوده و خواهد بود.

در هفته دولت به استقبال دولت جدید برویم/ گرامیداشت روز قدس نشان وحدت جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی ظهر امروز در حاشیه چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته دولت با شروع به کار دولت جدید همزمان می‎شود، از دستگاه‎ها و ادارات انتظار می‎رود با تمام توان و با جدیت بیشتر از گذشته در برگزاری مطلوب برنامه‎های این هفته تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود پروژه‎های آماده افتتاح و در دست اقدام افزود: تمامی دستگاه‎ها یک گزارش کامل را از روند اجرای پروژه‎های آماده افتتاح و در دست اقدام را آماده کنند تا به اطلاع مردم برسد و آنها نیز در جریان این اقدام‎ها قرار بگیرند.

روز قدس روز اثبات همبستگی جهان اسلام

فرماندار گرگان یکی دیگر از رویدادهای مهم در روزهای آینده را روز جهانی قدس دانست و خاطرنشان کرد: دو مناسبت 22 بهمن و روز جهانی قدس در تقویم ما بسیار مهم و ارزشمند است.

وی اضافه کرد: گرامیداشت روز قدس در درجه اول حرکت مهم در سیاست خارجی کشور است و دوم اینکه از برکات گرامیداشت این روز ارزشمند همبستگی اسلامی در کشور و منطقه را دیده و خواهیم دید.

احمدی بیان کرد: این روز از جهت اینکه در بهترین روز یعنی جمعه و در یک روز از ماه مبارک رمضان به واسطه بهترین موضوع یعنی حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است، قرار دارد بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: حمایت از قدس شریف این روزها در شرایطی قرار دارد که جلوه‎های فروپاشی رژیم ظالم اسرائیل و جلوه‎های همبستگی امت اسلامی در سایه رهنمودهای ولی‎فقیه دیده می‎شود.

فرماندار گرگان تاکید کرد: در این شرایط پشتیبانی معنوی و همبستگی دینی ما از آرمان‎ آزادسازی قدس عزیز نیازمند همت دینی و غیرت ایرانی است.

وی افزود: نیاز است تا این همت و غیرت را به خیابان‎ها بیاوریم و آن را با بهترین عبادت یعنی نماز جمعه عجین کنیم تا سرافرازی اسلام در دنیا همانند گذشته به اثبات برسد.

کلیه دستگاه‎ها در کار فرهنگی سهیم باشند

فرماندار گرگان با تاکید بر اهمیت فعالیت فرهنگی تاکید کرد: همیشه دستگاه‎ها در کنار وظیفه ذاتی خود کار فرهنگی را نیز سرلوحه قرار دهند.

وی افزود: ممکن است متولی اصلی کار فرهنگی در هر عرصه چند ارگان خاص باشد اما کار فرهنگی آنقدر عمیق، ظریف و گسترده است که فعالیت چند دستگاه خاص کافی نیست.

احمدی عنوان کرد: کار فرهنگی نیازمند عزم ملی و تلاش همه‎جانبه است و باید در تمام روزها و در تمام نقاط شهر جلوه‎ای از فرهنگ ایرانی و اسلامی وجود داشته باشد.

وی در پایان ابراز داشت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن همانند جنگ سخت و چهره به چهره یک فرد و یا یک گروه خاص کافی نیست و نیازمند لشکری عظیم و متحد دارد.

انتهای پیام/83004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول