اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان البرز:

شهربازی هشتگرد پلمب شد

مدیرکل استاندارد استان البرز از تعطیلی شهربازی هشتگرد به دلیل غیراستاندارد بودن خبر داد و گفت: این تعطیلی تا زمان استاندارد شدن تجهیزات ادامه خواهد داشت.

شهربازی هشتگرد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، علی سعادتی گفت: با توجه به فصل تابستان و افزایش استفاده از مکان‌های تفریحی از جمله شهرهای بازی‌ها، نظارت مستمری بر مجموعه شهربازی‌های استان توسط بازرسان اداره کل استاندارد البرز صورت خواهد گرفت.

سعادتی یادآور شد: این اداره کل در برنامه‌ریزی‌های خود برای رشد و استانداردسازی تجهیزات در این استان گام موثری برداشته و در جایی که منافع مردم در خطر باشد با جدیت با متخلفان برخورد و آنان را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: تمام تجهیزات اماکن تفریحی باید استاندارد بوده و تمام موارد ایمنی در آنها رعایت شود؛ در غیر این صورت به تعطیلی آن مجموعه منجر خواهد شد.

سعادتی در پایان تاکید داشت: تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات استاندارد البرز در طول شبانه‌روز آماده دریافت شکایات همشهریان عزیزمان می‌باشد که در صورت ثبت مکالمه در این سامانه کارشناسان این اداره کل سریعاً نسبت به رسیدگی به شکایات مردمی اقدام می‌نمایند.

انتهای پیام/2302/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول