اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین پیروزی شاگردان مایلی‌کهن برابر نفت رقم خورد

صدرنشینی صبا در شب اخراج بیات و درخشش عنایتی و کریمی

تیم فوتبال صبای قم در دیداری که دو اخراجی و یک پنالتی برای حریف به همراه داشت، با شکست شاگردان سرمربی سابق خود در کنار سپاهان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

صدرنشینی صبا در شب اخراج بیات و درخشش عنایتی و کریمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم و نفت تهران تیم‌های پیروز هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شدند، زیرا نفتی‌ها در شهر شیراز از سد فجر شهید سپاسی شیراز گذشته و صبایی‌ها در قم مقابل تیم ملوان بندر انزلی پیروز شده بودند، اما دیدار رو در روی آنها بامداد شنبه به برتری صبای قم انجامید.

تلاش صبا برای کسب اولین پیروزی در مقابل نفت

صبا با مربیگری محمد مایلی‌کهن و نفت با هدایت یحیی گل‌محمدی که فصل قبل 9 هفته در صبا مربیگری کرد، در این دیدار برابر یکدیگر قرار گرفتند، ضمن اینکه صبا پیش از این در شش بازی رو در رو با تیم نفت چهار بار مساوی کرده و دو بار باخته بود و انگیزه داشت که نخستین برد خود را مقابل نفت کسب کند.

در حالی که بازی تیم‌های صبای قم و ملوان بندر انزلی تا دقیقه 40 با تساوی یک بر یک در جریان بود، در این دقیقه حسین ابراهیمی از تیم فوتبال نفت تهران از زمین بازی اخراج شد تا تیم سرمربی سابق صبا یعنی نفت تهران 10 نفره شود.

اما محسن بیات یکی دیگر از اخراجی‌های این بازی البته از تیم صبای قم بود که در دقیقه 46 و چند دقیقه بعد از اخراج هافبک نفت با کارت قرمز داور مسابقه مواجه شد تا تعداد نفرات دو تیم همانند نتیجه مسابقه برابر شود و بازی حساسیت‌های خود را همچنان تا آخرین لحظه حفظ کند.

نخستین پیروزی صبای قم در خارج از خانه

تیم فوتبال صبای قم که در دیدار خانگی قبل خود موفق به کسب پیروزی مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شده بود، با کسب پیروزی دو بر یک مقابل تیم فوتبال نفت تهران در هفته دوم دور رفت، به نخستین پیروزی خود در خارج از خانه نیز دست پیدا کرد.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در هفته نخست میزبان ملوان بندر انزلی بود و با گل غلامرضا عنایتی به پیروزی رسید و در این هفته با درخشش و گل‌های غلامرضا عنایتی و فرید کریمی توانست تیم نفت تهران را در خانه خودش با شکست مواجه کند.

صعود صبا به صدر رده‌بندی لیگ برتر و همسایگی سپاهان

تیم فوتبال صبای قم به لطف پیروزی دو بر یک در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال نفت تهران سه پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.

شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم با کسب نخستین پیروزی خارج از خانه این فصل خود در این دیدار شش امتیازی شدند اما به دلیل اینکه تفاضل گل آنها از تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان کمتر است، بعد از این تیم اصفهانی در مکان دوم جدول ایستادند.

دو کارت زرد و دو کارت قرمز داور به بازیکنان صبا و نفت

حسن اکرمی داور جوان مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در این مسابقه به دو بازیکن دو تیم دو کارت زرد و دو کارت قرمز نشان داد.

بازی پر برخورد دو تیم صبای قم و نفت تهران در هفته دوم سبب شد تا داور مسابقه ابتدا به حسین ابراهیمی از تیم فوتبال نفت تهران کارت زرد نشان دهد اما کارت زرد دوم نیز در فاصله سه دقیقه به پایان نیمه نخست بار دیگر به حسین ابراهیمی بازیکن نفت تعلق گرفت تا این بازیکن با دریافت اخطار دوم از زمین بازی اخراج شود، اما محسن بیات مدافع تیم صبای قم با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

انتهای پیام/78002/ن40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول