اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رویارویی صبایی‌ها با رفیق نیمه راه

صبا - نفت؛ جدالی انتقامی برای قمی‌ها

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال این هفته تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در فصل گذشته لیگ برتر در اوج حساسیت برگزار می‌شود.

صبا - نفت؛ جدالی انتقامی برای قمی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در دومین هفته از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در پی کسب دومین برد متوالی خود به مصاف تیم تحت هدایت سرمربی سابق خود یعنی تیم فوتبال نفت تهران می‌رود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدارهای دور رفت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته پیگیری می‌شود و در حالی که حساس‌ترین بازی بین دو مدعی قهرمانی یعنی استقلال و سپاهان برگزار می‌شود، تیم فوتبال صبای قم نیز در تهران مقابل تیم نفت تهران صف‌آرایی خواهد کرد.

*سرمربی سابق صبا روی نیمکت نفت تهران      

مسابقه صبا و نفت از جوانب مختلف دارای حساسیت است که نخستین جنبه اهمیت آن به حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت نفتی‌ها باز می‌گردد زیرا گل محمدی در بازی دور رفت صبای قم و نفت تهران روی نیمکت صبا حضور داشت و حالا روی نیمکت نفتی‌ها می‌نشیند.

قمی‌ها به گل محمدی لقب «رفیق نیمه راه» داده‌اند زیرا گل محمدی در هفته نهم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و زمانی که صبای قم با نفت تهران بازی داشت، بعد از پایان مسابقه که به باخت یک بر صفر صبا انجامید رسماً اعلام کرد که دیگر در صبا مربیگری نمی‌کند و قصد دارد به پیشنهاد محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد. 

*گلایه صبایی‌ها از جدایی گل محمدی   

از قضا همین اتفاق هم افتاد و گل محمدی حتی در رختکن تیم صبا به بازیکنان این تیم گفته بود که دیگر در صبا مربیگری نمی‌کند و قصد دارد به پرسپولیس برود، این مربی به پرسپولیس رفت و به ظاهر در این تیم موفق بود اما در پایان فصل حتی هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر نشدند از گل محمدی به خاطر تعصب ظاهری‌اش به پرسپولیس یک تقدیر خشک و خالی کنند.

حالا گل محمدی به نفت تهران رفته و صبای قم نیز با نفت تهران بازی دارد، صبایی‌ها می‌خواهند در این دیدار نشان بدهند که تیم مدعی و آماده‌تری نسبت به تیم تحت هدایت گل محمدی هستند و با این انگیزه و همچنین با هدف جبران دو باخت متوالی فصل گذشته برابر نفت صف‌آرایی می‌کنند.

*رویارویی صبا و نفت از ساعت 22 یازدهم مردادماه

دو تیم صبای قم و نفت تهران از ساعت 22 روز جمعه یازدهم مردادماه در دومین دیدار خود در رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید دستگردی تهران در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که برنده دیدار رفت دو تیم در فصل گذشته، نفت تهران بوده که در همین ورزشگاه با یک گل از سد تیم صبا گذشت.

اما مسابقه برگشت دو تیم صبای قم و نفت تهران از بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار شد و صبای قم در یکی از باخت‌های خانگی فصل قبل با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم تهرانی شکست خورد.

*صبا و نفت تیم‌های پیروز هفته نخست لیگ سیزدهم

صبای قم در حال حاضر تیم پنجم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و تیمی است که در هفته اول نتیجه خوبی کسب کرده‌ و در صورت کسب برتری در این دیدار به دومین پیروزی خود در لیگ سیزدهم دست می‌یابد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران تاکنون شش بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یکدیگر بازی کرده‌اند که حاصل آن چهار تساوی و دو پیروزی برای نفتی‌ها بوده است و صبا هنوز موفق به شکست نفت تهران نشده است، موضوعی که صبایی‌ها قصد دارند در دیدار این هفته در ورزشگاه شهید دستگردی تهران طلسم آن را بشکنند.

============

گزارش: رضا جعفری

============

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول