اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه صبا:

بازیکنان صبا به شرایط مطلوب آمادگی رسیده‌اند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: بازیکنان صبا به مرحله و شرایط مطلوبی از آمادگی رسیده‌اند و مصمم برای کسب دومین پیروزی خود به مصاف نفت تهران خواهند رفت.

بازیکنان صبا به شرایط مطلوب آمادگی رسیده‌اند

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بازی در مقابل نفت کار آسانی نیست اما به درایت کادر فنی و توان بالای بازیکنان تیم اعتقاد دارم و مطمئن هستم که جمعه شب یکی از بهترین بازی‌های صبا در مقابل نفت به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه با انجام تمرینات منظم پیش از هفته دوم مسابقات لیگ برتر، تیم ما برای بازی با نفت تهران در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد، افزود: بازیکنان صبا به مرحله بسیار خوب و ایده‌آلی از نظر خودباوری و توانمندی رسیده‌اند و از وضعیت خوبی در آستانه دیدار حساس امشب با نفت برخوردارند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: در حالی که تیم صبای قم در سه هفته پیش‌روی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی‌های حساسی در پیش دارد، در روزهای اخیر تمرینات به خوبی انجام شده است و به همین دلیل تیم خوب و یکدستی مقابل نفت تهران به میدان می‌رود.

وی بیان داشت: در این روزها که تمرینات تیم با برنامه‌ریزی و بر اساس نظم و ترتیب خوبی برگزار می‌شود، بازیکنان تیم ما انگیزه خوبی از خود نشان می‌دهند تا نخستین بازی خارج از خانه خود در لیگ سیزدهم را با پیروزی و موفقیت سپری کنیم.

کشوری‌فرد ابراز کرد: در دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت تهران، بازیکنان ما باید سعی کنند از موقعیت‌هایی که در مقابل دروازه حریف به دست می‌آورند، به بهترین نحو ممکن استفاده کنند تا در راه کسب دومین برد متوالی سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

وی یاد آور شد: دیدار فردای صبای قم با نفت تهران از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعاً صبای قم با بهترین نفرات خود در این دیدار خانگی به دنبال کسب پیروزی و هر سه امتیاز بازی خواهد بود، هر چند ما بازیکن مصدوم هم داریم اما نگرانی خاصی وجود ندارد زیرا دیگر نفرات بسیار آماده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با اشاره به نتیجه به دست آمده از دیدار این تیم برابر ملوان بندر انزلی در هفته نخست لیگ برتر بیان داشت: از شرایط میزبانی به خوبی بهره بردیم و بازی خوبی هم ارائه کردیم و در نهایت پیروز شدیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 فردا جمعه یازدهم مرداد ماه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول