اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاهدی در گفت‌وگو با فارس:

بازیکنان صبای قم نباید از شکست ملوان مغرور شوند / تازه اول راه هستیم

مشاور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: بازیکنان صبا نباید از شکست ملوان مغرور شوند و در باد این پیروزی بخوابند زیرا تازه اول راه هستیم.

بازیکنان صبای قم نباید از شکست ملوان مغرور شوند / تازه اول راه هستیم

سیدعلی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیروزی صبا برابر ملوان انزلی تصریح کرد: این پیروزی را به مردم قم و هواداران خونگرم تیم صبای قم تبریک می‌گویم و باید از آنها به سبب حضور پرشور خود در ورزشگاه یادگار امام و حمایت همه جانبه از تیم صبا تقدیر کنم.

وی ادامه داد: انتظار حضور تماشاگران قمی در دیدار خانگی با ملوان در ورزشگاه یادگار امام را نداشتم، زیرا بازی در ساعت مناسبی برگزار نمی‌شد و دیدارهای همزمان نیز در حال انجام بود اما آنها نشان دادند که به صبا علاقه زیادی دارند و می‌توانیم روی آنها به عنوان یکی از عوامل موفقیت در لیگ امسال حساب کنیم.

مدیرعامل سابق باشگاه صبای قم اضافه کرد: برتری در مقابل ملوان بندر انزلی در گام نخست از بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار مهم بود، لیگ امسال 16 تیمی و واقعا سخت و حساس است، بنابراین شروع خوب در لیگ می‌تواند به موفقیت تیم در ادامه بازی‌ها کمک زیادی کند.

وی تاکید کرد: البته باید این را هم بگویم که هیچ تضمینی در فوتبال وجود ندارد که تیم پیروز هفته نخست بازی‌ها حتما در ادامه لیگ موفق است و تیم بازنده ناموفق خواهد بود، این به ما بستگی دارد که در ادامه راه پر پیچ و خم لیگ سیزدهم چگونه عمل کنیم.

زاهدی بیان داشت: از بازیکنان صبا می‌خواهم که به هیچ عنوان در باد این پیروزی نخوابند، این تازه اول راه است و بازی‌های بسیار سخت و نفس‌گیرتری در ادامه لیگ سیزدهم در پیش داریم که باید برای هر کدام از آنها برنامه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان صبا در این دیدار بسیار خوب و حتی می‌توانم بگویم که فراتر از انتظار ظاهر شدند، ما دوران سخت و فشرده بدن‌سازی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیم دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است بنابراین باید به همه بازیکنان خدا قوت بگوییم که به خوبی فرامین کادر فنی را در زمین مسابقه خانگی با ملوان بندر انزلی اجرا کردند و عامل موفقیت تیم شدند.

وی ابراز کرد: به نظر من تیم ما بیشتر از تیم ملوان بندر انزلی به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بود تا از همین آغاز راه لیگ در بالای جدول و در کورس قهرمانی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال قرار بگیرد، ما به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم تا نشان دهیم که صبا در لیگ امسال تیم پرقدرتی است.

صبای قم در هفته نخست لیگ برتر فوتبال با یک گل از سد ملوان بندر انزلی گذشت.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول