اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طباطبایی در گفت‌وگو با فارس:

صبا برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هندبال تلاش می‌کند

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: بعد از حدود یک دهه به لیگ برتر هندبال آمده‌ایم و حالا صبا باید با تمام توان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هندبال تلاش کند.

صبا برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هندبال تلاش می‌کند

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در حال حاضر تیم هندبال صبای قم زیر نظر مربیان خود در تمرینات آماده سازی به سر می‌برد و خود را برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور مهیا می‌سازد.

وی ادامه داد: در سال گذشته و در مسیر حضور موفقیت‌آمیز تیم هندبال صبای قم در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور، شاهد حمایت بسیار خوبی از سوی استانداری، باشگاه صبا و اداره کل ورزش و جوانان استان قم بودیم که این مهم جای تقدیر دارد.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: از تمام کسانی که تا به امروز برای موفقیت و حرکت رو به پیشرفت هندبال قم تلاش کردند کمال تشکر را دارم، اما این تمام آن چیزی نیست که هیئت هندبال به آن قانع باشد، به همین خاطر می‌خواهیم با تمام توان در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

این مسئول ابراز داشت: در پنج سالی که مسئولیت ریاست هیئت هندبال را بر عهده دارم سعی کرده‌ایم در کنار همکاران پرتلاش خود در این هیئت دلسوزانه تمام سختی‌های موجود را به جان خریده و برای رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش کنیم.

طباطبایی اضافه کرد: سعی کرده‌ایم روی پای خودمان در مسیر سازندگی حرکت کنیم و می‌بینیم که در خانواده هندبال امروز تمام دست‌ها به دست هم داده شده که هندبال قم در عرصه رقابت‌های مهم کشوری به جایی برسد و موفقیت‌های گذشته را تکرار کند.

وی عنوان کرد: در راه رشد و اعتلای هندبال قم حرکت‌های جدی در مسیر توسعه را خودمان در هیئت با حمایت مسئولان آغاز کردیم، اما در این راه نیازمند همکاری جدی نهادهایی همچون اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون هندبال و آموزش و پرورش هستیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم متذکر شد: سعی کرده‌ایم در تعامل با آموزش و پرورش به عنوان بازوی مکمل تربیت بدنی و هیئت در پیشرفت ورزش هندبال استفاده کنیم، روی رده‌های سنی پایه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده و برای رده‌های سنی پایه مسابقات منظم استانی و لیگ برگزار می‌کنیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: بازی‌های صبای قم در فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از روز بیست و پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود و تیم صبا در گام نخست در دیداری خارج از خانه میهمان تیم هندبال شهرداری تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول