اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال هفته دوم لیگ سیزدهم

قضاوت بازی صبا و نفت به داور تازه وارد به لیگ برتر سپرده شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران را به داوری جوان و تازه وارد به جرگه داوران قضاوت کننده در لیگ برتر دوره سیزدهم سپرد.

قضاوت بازی صبا و نفت به داور تازه وارد به لیگ برتر سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی اسامی داوران دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته دوم مسابقات لیگ بر‌تر را معرفی کرد که این دیدار در شب دوم دیدارهای هفته دوم لیگ سیزدهم برگزار می‌شود.

در حالی که دومین هفته از بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر از امشب با انجام پنج مسابقه حساس در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود، صبای قم قرار است در دومین شب این هفته از بازی‌ها به مصاف تیم فوتبال نفت تهران برود.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسن اکرمی که یکی از داوران تازه وارد به جمع داوران لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می‌شود امشب با کمک رسول فروغی به عنوان کمک داور اول و جواد مداح به عنوان کمک داور دوم دیدار صبا و نفت تهران را قضاوت می‌کنند.

صبا و نفت 3 امتیازی‌های هفته نخست لیگ برتر

دیدار صبای قم و نفت تهران در یکی از سه دیدار شب دوم از بازی‌های دومین هفته مسابقات این فصل لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت 22 روز پنجشنبه یازدهم مرداد ماه به میزبانی تیم فوتبال نفت تهران در ورزشگاه شهید دستگردی تهران قم برگزار می‌شود.

در جدول رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب سه امتیاز در مکان پنجم رده‌بندی ایستاده است. صبای قم از بازی قبل خود پیروزی مقابل تیم‌ ملوان بندر انزلی کسب کرده و نشان داده است که امسال نیز تیمی مدعی برای کسب سهمیه فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

صبای قم به دنبال صدرنشینی و کسب نخستین پیروزی برابر نفت

همزمان با دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در قم چند بازی دیگر نیز برگزار می‌شود اما شاگردان محمد مایلی کهن در تیم صبای قم به دنبال دومین پیروزی و سه امتیاز دیگر هستند تا بلکه به صدر جدول رده بندی بروند و در لیگ امسال تیمی مدعی باشند.

در ورزشگاه شهید دستگردی تهران و در شب دوم هفته دوم لیگ برتر صبای قم و نفت تهران در حالی در جدالی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند که صبا برابر نفت تهران هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است و به همین خاطر به دنبال کسب نخستین برد مقابل این تیم تهرانی است، تیمی که یحیی گل محمدی سرمربی سابق صبای قم آن را هدایت می‌کند.

انتهای پیام/78002/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول