اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجاتی در گفت‌وگو با فارس:

به درخشش صبا در لیگ سیزدهم امیدواریم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: با تلاش‌های خوبی که از سوی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان صبا صورت می‌گیرد به درخشش صبا در لیگ سیزدهم امیدواریم.

به درخشش صبا در لیگ سیزدهم امیدواریم

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از نمایش فوق العاده‌ای که بازیکنان صبای قم در دیدار هفته نخست برابر تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه یادگار امام قم داشتند، قطعا به بازی خوب آنها در دیدار هفته دوم مقابل نفت تهران ایمان داریم.

وی اضافه کرد: شروع خوب در آغاز لیگ سیزدهم بسیار خوب است زیرا تیم تازه از دوران بدن‌سازی خارج شده و زمان زیادی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشته به همین خاطر پیروزی در هفته نخست می‌تواند به بازیکنان برای ادامه دیدارهای لیگ برتر روحیه خوبی تزریق کند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: بازی هفته دوم با نفت تهران غیر قابل پیش‌بینی است و معتقدم هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد ولی با قاطعیت می‌گویم که صبای قم با بازیکنان جوان و باتجربه خوبی که دارد می‌تواند از این مسابقه نیز سربلند خارج شود.

وی تاکید کرد: صبا تیمی است که در این فصل کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، تیم ما با هزینه زیادی بسته نشده و بازیکن گران قیمتی هم در ترکیب تیم نداریم ولی صبایی‌ها با تعصب بالا بازی می‌کنند و به همین خاطر به موفقیت تیم در ادامه بازی‌ها خوش‌بین هستیم.

نجاتی خاطرنشان کرد: درست است که در هفته دوم لیگ برتر در خارج از خانه با تیم فوتبال نفت تهران بازی داریم ولی زمانی که بازیکنان با انگیزه‌ای داریم به اتفاقات خوبی در دیدار این هفته امیدوار هستیم تا بتوانیم دومین سه امتیاز این فصل لیگ برتر را کسب کنیم.

وی عنوان داشت: یک تیم حرفه‌ای هستیم و بازیکنان ما لیاقت‌های بالایی دارند، بدون شک با این بازیکنان می‌توانیم برای موفقیت در بازی‌های آینده لیگ سیزدهم نیز به میدان برویم و لیگ را با نتایج خوب و ان‌شاءالله کسب بهترین جایگاه در پایان آن ادامه بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: نفت در حال حاضر یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد، بنابراین باید در رویارویی با این تیم همه تلاش خود را به کار بگیریم تا سه امتیاز را از آن خود کرده و از بازی هفته دوم لیگ برتر دست پر به قم بازگردیم.

وی ادامه داد: این بازی را جزو بازی‌های خوب صبا در لیگ دهم می‌دانیم و مطمئن هستیم که در بازی مقابل نفت تهران بهترین بازی خود را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول