اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

صبا قوی‌تر می‌شود

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم در بازی‌های آینده لیگ برتر فوتبال شرایط بهتری پیدا کرده و قوی‌تر مقابل حریفان ظاهر می‌شود.

صبا قوی‌تر می‌شود

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت صبا در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار کرد: از تیم ما بازیکنان زیادی رفتند و نفرات جدیدی هم به تیم آمده‌اند اما خوشبختانه بازیکنان اصلی تیم را در نقل و انتقالات حفظ کرده‌ایم که این برای موفقیت تیم در لیگ امسال بسیار مهم است.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه خوبی که مایلی کهن در شناخت بازیکنان مستعد جوان و میدان دادن به استعدادها دارد بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند و در مجموع تیم خوبی برای این فصل بسته‌ایم و می‌توانیم همانند لیگ یازدهم شگفتی‌ساز شویم.

مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به بازی صبا در مقابل ملوان اشاره کرد و عنوان داشت: تیم ما در این بازی در مجموع عملکرد خوبی را از خود نشان داد و حتی اگر در استفاده کردن از موقعیت‌های گلزنی دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری ملوان را شکست بدهیم.

وی ابراز داشت: به نظر من شرایط صبای قم در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بهتر از شرایط فعلی خواهد بود چون در ابتدای فصل بازیکنان به هماهنگی آرمانی نرسیده‌اند و تا رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به زمان بیشتر است.

بختیاری‌زاده درباره نقاط ضعف و قوت این تیم تصریح کرد: اکنون نمی‌توان در مورد نقاط ضعف و قوت تیم اظهار نظر کرد، خوشبختانه بازیکنان خط دفاعی ما در هفته اول لیگ برتر با یکدیگر هماهنگ بودند و خط میانی هم از لحاظ تاکتیکی خوب عمل کرد و در خط حمله نیز با حضور مهره‌هایی همچون امرایی، مومنی، کریمی و عنایتی مطمئنا دیگر مانند فصل گذشته مشکل گل‌زنی وجود ندارد.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: در تمرینات این روزها نیز یکی از کارهای مهم ما تمرین با مهاجمان تیم بوده تا در مقابل تیم نفت تهران و دیگر بازی‌هایی که پیش روی داریم، دیگر به سادگی موقعیت‌های خوب گلزنی از دست نرود.

وی همچنین با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب صبا در رقابت‌های این فصل بیان داشت: شاید خیلی‌ها معتقد باشند که استفاده از بازیکنان جوان ریسک بالایی دارد اما مایلی کهن به خوبی می‌داند که از بازیکنان جوان باید در چه زمانی استفاده کند، ما بازیکنان با تجربه خوبی در ترکیب تیم داریم که جوانتر‌ها چیزهای زیادی از آنها یاد می‌گیرند و این می‌تواند به موفقیت صبا در لیگ امسال و حتی لیگ‌های آینده کمک زیادی کند.

تیم فوتبال صبای قم در هفته دوم لیگ برتر روز جمعه یازدهم مردادماه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف تیم فوتبال نفت این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول