اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل آسیب‌دیدگی رباط صلیبی

مدافع ملی پوش صبای قم 6 ماه خانه‌نشین شد

مدافع ملی پوش تیم فوتبال صبای قم به دلیل آسیب‌دیدگی شدید حداقل بازی‌های تیم صبای قم در نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست داد.

مدافع ملی پوش صبای قم 6 ماه خانه‌نشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این بازیکن سعید لطفی است که به عنوان مدافع چپ تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همچنین سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی و قهرمانی آسیا را نیز دارد.

آخرین موفقیت این بازیکن همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های فوتبال قهرمانی تورنمنت بین‌المللی قطر است که با برنامه‌ریزی قطری‌ها در فروردین ماه سال جاری برگزار شد و طی آن تیم ملی فوتبال امید زیر 22 سال کشورمان نیز با ترکیبی از بهترین‌های فوتبال کشور در این رقابت‌ها حضور یافت و قهرمان شد.

سعید لطفی بازیکن 22 ساله سابق تیم فوتبال راه آهن تهران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و شهرداری اراک در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است که در آغاز لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

این بازیکن در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان موثر صبا بود که در سمت چپ خط دفاعی بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرد و در مرحله مقدماتی مسابقات زیر 22 سال فوتبال قهرمانی آسیا نیز عضو تیم ملی کشورمان بود و با تیم ملی راهی مرحله نهایی شد.

لطفی در تمرینات و اردوی آماده سازی تیم فوتبال صبای قم پیش از آغاز لیگ سیزدهم یکی از بازیکنان آماده و مورد اعتماد محمد مایلی کهن برای بازی در ترکیب اصلی صبا در خط دفاع این تیم محسوب می‌شد، اما مصدومیت ناگهانی لطفی وی را از بازی‌های صبا در نیم فصل نخست لیگ سیزدهم محروم کرد.

به گفته محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال صبای قم، مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی موجب شده تا لطفی فعلا خانه‌نشین شود و با تشخیص پزشکان حداقل باید شش ماه استراحت کند تا بعد از آن به میادین بازگشته و در لیگ برتر برای صبای قم بازی کند.

لطفی در آغاز لیگ دوازدهم نیمکت نشین دو بازیکن به نام‌های محمدامین آرام طبع و مجید هوتن در سمت چپ خط دفاعی صبای قم بود اما با مصدومیت آرام طبع در هفته دوم لیگ و همچنین اخراج مجید هوتن در بازی هفته سوم لیگ قبل، آرام آرام به ترکیب اصلی صبای قم وارد شد و بازی به بازی توانست نظر مساعد کادر فنی تیم صبای قم را جلب کرده و بهترین بازیکن این تیم در سمت چپ خط دفاعی صبا لقب بگیرد و تا پایان فصل نیز در ترکیب اصلی تیم صبا باشد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول