اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 شهریورماه آغاز می‌شود

رقابت صبای قم با 13 مدعی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال صبای قم از پانزدهم شهریورماه در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

رقابت صبای قم با 13 مدعی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای این منظور حریفان تیم فوتسال صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص شدند و نماینده فوتسال قم بعد از نایب قهرمانی در چهاردهمین دوره این بازی‌ها، گام به لیگ پانزدهم می‌گذارد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پانزدهم شهریورماه آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتسال صبای قم در کنار 13 تیم دیگر در هفت دیدار حساس هفته نخست به میدان خواهد رفت اما برنامه بازی‌های صبا 19 روز دیگر مشخص می‌شود.

این در حالی است که امسال در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 14 تیم حضور دارند که برخلاف رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته، یک تیم به جمع لیگ برتری‌ها اضافه شده و بازی‌ها به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت بین مدعیان کسب مقام قهرمانی به انجام می‌رسد.

فرش آراء مشهد، صنایع گیتی ‌پسند اصفهان، شرکت ملی حفاری ایران، تأسیسات دریایی ایران، هلال احمر آذربایجان‌شرقی، راه ساری، دبیری تبریز، گاز خوزستان، میثاق تهران، صبای قم، گیتی‌پسند نوین اصفهان، شهید منصوری قرچک، شهرداری ساوه و شهرداری تبریز تیم‌های حاضر در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

در حالی که دو بار تاکنون زمان آغاز دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تغییر کرده است و بسیاری از تیم‌ها از این بابت گلایه‌مند هستند، سازمان لیگ فوتسال کشور زمان قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فصل 93-92 را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ریزی این سازمان قرار است آیین قرعه‌کشی بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه بیست و هفتم مردادماه به میزبانی باشگاه صنایع گیتی‌پسند و با حضور نمایندگان 14 تیم در شهر اصفهان برگزار شود.

فوتسالیست‌های صبای قم در حالی امسال پانزدهمین حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند که در این تیم بازیکنان مطرحی حضور دارند و از امیدهای فوتسال قم در آینده و از پشتوانه‌های صبای قم در لیگ برتر فوتسال به شمار می‌روند.

تیم فوتسال صبای قم سال قبل در راه کسب نخستین قهرمانی فوتسال قم در تاریخ مسابقات لیگ برتر کشور تا هفته پایانی صدرنشین رقبا بود اما در آخرین هفته با شکست برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نتوانست به این مقام ارزشمند دست یابد.

صبای قم در فصل گذشته بعد از تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در جایگاه دوم جدول 13 تیمی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفت تا بدین ترتیب سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال به ثبت برسد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول