اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

روز قدس نماد بیداری اسلامی و آرمان‌های فلسطین است

امام جمعه ریگان گفت: روز قدس نمایانگر پیوند بیداری اسلامی و حمایت و همراهی با آرمان‌های قدس و مردم مظلوم فلسطین است.

روز قدس نماد بیداری اسلامی و آرمان‌های فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز با تقدیر و تشکر از مردم روزه‌دار ریگان برای حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز شما مردم ریگان با حضور خود در این گرمای بالای 50 درجه انزجارتان را از آمریکا و رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتید.

وی افزود: دشمنان اسلام هر ساله نگاه خود را به راهپیمایی روز قدس معطوف می‌کنند تا ببینند، مسلمانان جهان به چه میزان با یکدیگر وحدت و همدلی دارند و امروز شما با حضور با شکوه خود در این راهپیمایی دشمنان را مأیوس کردید.

امام جمعه ریگان گفت: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و نمایانگر پیوند بیداری اسلامی و حمایت و همراهی با آرمان‌های قدس و مردم مظلوم فلسطین است.

حیدری‌نسب بیان داشت: روز قدس یک روز اسلامی است و فلسطین قطعا آزاد می‌شود و به مردم فلسطین به وطن خود بر می‌گردند و این نویدی قطعی است.

وی با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی عنوان کرد: شما ببینید که ایادی استکبار از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی که دم از حقوق بشر می‌زنند با چه ابزارهایی برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کنند و با جنایات خود دم از حقوق بشر می‌زنند و با انداختن بمب‌هایی در هیروشیما و ناکازاکی چه انسان‌های بی‌گناهی را به خاک و خون کشاندند.

امام جمعه ریگان با اشاره به گرمای زیاد شهرستان ریگان طی چند روز گذشته ابراز داشت: این گرمای شدید در شهرستان ریگان سبب خشکیده شدن نیمی از محصول خرمای نخلداران ریگانی شده و آنها را متضرر کرده است.

حیدری‌نسب افزود: شاهد کشاورزانی هستیم که حاصل یک سال از دست رنجشان جلوی چشمانشان خشکید و بر زمین ریخت.

وی خواستار حمایت مسئولان از کشاورزان خسارت‌دیده ریگانی شد و با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت محصول خرما در شهرستان ریگان از کشاورزان ریگانی درخواست کرد که زکات محصول خود را پرداخت کنند.

این مسئول ابراز داشت: در زمینه پرداخت زکات برنامه‌ریزی‌ها و جلسات متعددی در سطح شهرستان ریگان برگزار شده است.

انتهای پیام/80014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول