اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

اردوهای جهادی نمود بارز اقتصاد مقاومتی و جهش در رفع محرومیت است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه اردوهای جهادی نمود بارز اقتصاد مقاومتی و جهش در رفع محرومیت است، گفت: اقتصاد مقاومتی با مردمی کردن اقتصاد سبب اشتغال و رفع محرومیت‌ها می‌شود.

اردوهای جهادی نمود بارز اقتصاد مقاومتی و جهش در رفع محرومیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 با موضوع جمع‌بندی عملکرد اردوهای هجرت و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد، با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی با بسیج سازندگی اظهار کرد: در سال جاری 250 اردوی جهادی برای اقشار مختلف مردم برنامه‌ریزی شده که برخی از آنها برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس در استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی با نگاه خدمت‌رسانی در مناطق محروم در قالب بسیج سازندگی انجام می‌شود، افزود: 30 پروژه محرومیت‌زدایی در حال اجرا است که برخی از پروژه‌های خاصی همچون ورود به کنترل بیماری سالک از جمله این طرح‌ها که با موفقیت همراه بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به پروژه بیابان‌زدایی تصریح کرد: در کنترل بیماری دامی با سازمان دام‌پزشکی استان اصفهان نیز پروژه‌هایی انجام شده است.

وی با اشاره به هدفگذاری اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب گفت: در راستای اصل مردمی کردن اقتصاد مقاومتی برنامه‌های این اصل که مبتنی بر تمرکز سرمایه و اشتغالزایی است انجام و با ادارات مرتبط با مسائل اقتصادی همچون اداره کل جهادکشاورزی، اداره کل صنعت معدن و تجارت، بانک‌های عامل و اداره کل تعاون کار رفاه امور اجتماعی موارد مطرح شده است.

سلیمانی افزود: مردمی کردن اقتصاد و هدفگذاری متمرکز واحدهای کوچک و تولید اشتغال‌زایی سبب برنامه محور شدن اقتصاد و افزایش تولید می‌شود، چنانکه غیر مستقیم توزیع کالا و شبکه توزیع به اشتغال کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در نهایت باید وابستگی به صادرات نفت کاهش و ارز مورد نیاز به نفت را کاهش داده و صادرات کالاهای غیر نفتی را با تولید داخلی کشور گسترش دهیم، اظهار کرد این در حالی است که در سه ماهه سال 92 صادرات ما بیشتر از واردات ما به لحاظ ارزش ریالی بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اضافه کرد: ما شاهد به هم خوردن جلوه حماسی در اصفهان هستیم، چنانکه با استفاده از تجربیات کارشناسان،حمایت مدیران استان، فرماندهان و بانک‌ها به خصوص در مرحله‌ای که پیچ تاریخی است شاهد بروز این تحول بزرگ در اقتصاد مقاومتی هستیم.

انتهای پیام/63012/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول